Gå til innhold

annonsering av kjøring/dugnader


Anbefalte innlegg

Hei på alle sammen

 

Jeg er ganske ny her inne

og leita ganske lenge før jeg fant ut når det var kjøring i Elvedalen Snertingdal og hvem som er arrangør

 

jeg er også aktiv bruker av offroad.no og der inne var det meget lite info om når det er kjøring

 

Forslaget mitt er at styret i lrforum går mer aktivt inn og posterinfo om kjøretreff/dugnader inne på Facebook, Offroad, Pirate4x4 osv

fordelen vil være å nå et bredere spektrum av interesserte.

og forenkle registreringen her inne for posting av innlegg... sist dugnad som ble avlyst i elvedalen pga for lite intresserte. Da hadde jeg 4 venner fra et annet forum som ville komme,, men da var jeg ikke godtatt enda av systemet selv om jeg kunne logge på og lese.. men fikk ikke poste noe

 

Jeg hadde aldri hørt om LRforum før jeg kom i kontakt med en av gutta som dreiv oppi elvedalen privat på facebook

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har vår egen kalender her på LRF som det er fritt frem å benytte. Det er helt opp til de som arrangerer treff hvor de vil annonsere. LRF har kun et arrangement i slutten av Juni hvor det ikke er terrengkjøring og dette treffet annonseres kun her. Vi kommer ikke til å ta jobben for de forskjellige arrangørene og annonsere treffene deres rundt omkring. Det må de nok gjøre selv.

 

Og for ordens skyld. LRF og NLRK er to forskjellige "oragnisasjoner" LRF er rent privat men benyttes mye av NLRK og deres medlemmer.

 

Registreringen av brukere her på forumet er litt omstendelig og alle brukere må godkjennes av Admin/moderatorer. Vi er tre som deler på denne jobben. Årsaken til at vi har gjort det slik er for å unngå spambrukere. De automatiske filtrene er ikke gode nok til å luke ut alle. En annen årsak til treg godkjenning er at mange glemmer å sjekke epostkontoen (også spamfilteret) sin og svare på eposten som sendes for å bekrefte at det er en genuil bruker. Før dette er gjort blir brukere kun unntaksvis godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke lrforum som arrangerer kjøretreff i Elvedalen, det er Norsk Landroverklubb (NLRK). Treffene annonseres på www.nlrk.no, avdeling Østlandet. Det blir dessuten alltid informert her på lrforum under turer og treff, Elvedalen 2014.

 

 

Tore var litt kjappere enn meg :D

Endret av Anne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

viste ikke om den siden nlrk.no før akkurat nå, men nå vet jeg...

så jeg tror ikke det hadde gjort noe med mer markering/informasjon i tilegg til den infoen fra nlrk som kunne postes i egne tråder inne på f.eks offroad.no og pirate4x4

 

ang. en slik verifiseringsmail så klikka jeg vel på den 3-4 ganger tror jeg før jeg fant mailadressa til admin og sendte en mail.. og jeg har ikke slik spamfilter mappe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel et kjent problem da, at det er til dels svært vanskelig å finne informasjon om arrangementene som foregår bla.a i Elvedalen.
Lik det eller ikke, men " tilreisende" som betaler fullpris for kjøringa, er en viktig bidragsyter for at det i det hele tatt blir avholdt kjøring. Skulle dalen stenges for kun klubbens medlemmer og landroverbiler, ville nok anlegget bli stengt ganske raskt etter mine observasjoner.

Å få fler biler på treff og kjøringer, er viktig for både miljøets del, men sikkert også for inntektene ( hva vet jeg )

 

PS - jada, jeg er trofast medlem av klubben, og har betalt min skjerv i åresvis.

Så slipper noen fyre seg opp ovenfor akkurat det.

Bare bladet Vidar gir ut, er grunn nok til å betale medlemsskapet alene.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vel forsåvidt stemme. Jeg tenkte på rene arrangement for klubbens medlemmer. Åpne treff er en annen sak. Da kan man diskutere andre kanaler for annonsering. Da går det f.eks. an å rette en henvendelse til arrangøren, og tipse de om forskjellige fora for annonsering. Så finner de sikkert ut hva de mener er fornuftig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan sikkert ta jobben med posting av info på Offroad.no med link tilbake hit

og evt ta påmelding til dugnad og åpne kjøretreff fra gutta og jentene fra offroad som ikke er registert på dette forum

 

Endret av kapteinmike
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg kan sikkert ta jobben med posting av info på Offroad.no med link tilbake hit

og evt ta påmelding til dugnad og åpne kjøretreff fra gutta og jentene fra offroad som ikke er registert på dette forum

 

Aktivitetene som foregår i Elvedalen er først og fremst et tilbud til medlemmer av NLRK som kjører Land Rover. Av den grunn har styret ikke ønsket å drive rekruttering på sider som Pirate, Offroad, Offroad i Elvedalen osv. Dette er rene offroadmiljøer uten større interesse av hvilket merke man kjører.

 

Styret i NLRK sin oppgave er ifølge statuttene å jobbe for å fremme interessen for bilmerket Land Rover, og det sosiale rundt. Og det blir veldig mye mer enn bare å kjøre offroad.

Derfor blir det mest naturlig å ha fokus på å prøve å få flest mulig med Land Rover til å møte opp på aktivitetene. Ikke bare i Elvedalen, men også andre aktiviteter.

 

Derfor har valget falt på å bruke LRF, websiden til NLRK, og NLRK på FB som infokanaler.

 

Likevel er det fullt mulig å komme til Elvedalen selv om man kjører annet merke, og det er alltid trivelig å se blide ansikter inne i bilene selv om det ikke er LR-oval på bilen. ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...