Gå til innhold

erfaringer med fluid film?


Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...
  • Svar 120
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Var hos Oslo antirust med bilen i dag, og veldig fornøyd med resultatet, selv om det lukter litt i bilen etterpå.

Veldig god service og hyggelige folk!

Pris er heller ikke ille, med tanke på hvor grundig de går til verks. Gjorde det selv for to år siden med noe lirium fra biltema, men ikke så lett å komme til overalt for å få ett lite lag med olje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var hos Oslo antirust med bilen i dag, og veldig fornøyd med resultatet, selv om det lukter litt i bilen etterpå.

Veldig god service og hyggelige folk!

Pris er heller ikke ille, med tanke på hvor grundig de går til verks. Gjorde det selv for to år siden med noe lirium fra biltema, men ikke så lett å komme til overalt for å få ett lite lag med olje.

Jeg tenkte å bestille time til min D3 hos Oslo Antirust. Kan jeg spørre hvilken behandling du hadde og hva du betalte? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde nettopp ruklebeistet (MB ML27CDI) til FluidFilm behandling på Karmøy og betalte kr 3000 inkl en sprayboks med FF. De holdt på i nesten 6 timer, delvis 2 mann, synes ikke det var spesielt dyrt med tanke på tidsbruken (alle dekkplater og innerskjermer fjernes). Så MEGET bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gokveld SveinHa...

hvor/hvem på Karmøy utførte dette ?

 

 

mvh

Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ble overrasket over dette produktet her om dagen.

Faren min har en gammel navara som han sprøytet med Fluid film i fjor høst. Da var den temmelig rusten på flere plasser, blant annet ramma. I forrige uke så vasket han den under for å inspisere og kjøre en ny runde, og da var rusten borte, kun bart, blankt metall igjen! Han var veldig imponert ihvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje litt tidlig å si om jeg virkelig kan anbefale produktet ettersom det bare har sittet på i 24 timer, men veldig fornøyd med jobben de gjorde hos Oslo Antirust. Hele opplegget later til å være veldig profesjonelt. Både jeg og samboeren min (spesielt henne) var litt spente på lukten, men foreløpig har vi ikke vært plaget i det hele tatt.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette med lukta synest eg er veldig opphausa. Nesten litt fjollete og barnsleg, faktisk. <_<

Synest ikkje det luktar sau i det heile, eller for å seie det slik hadde eg aldri tenkt over det om eg ikkje hadde visst at det var laga av fett frå saueull. Det luktar mest berre søtt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som vet av nærmeste sted fra trondheim hvor jeg kan få behandlet bilen? Tynset har jeg funnet ut, men det er et stykke gitt.

 

Eventuelt kjøpe en 5L selv og dusje under. Hvordan fungerer dette med biltema sprøyter? Eller burde man gå for et komplett kit, som feks rettedal bilkontroll selger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte et sånt sett: http://www.bilkontroll.no/fluid-film-pakke.html

brukte det på ramma på defenderen med en 6 bars sonde som man får kjøpt ekstra (har kun en liten biltema komressor her oppe i nord). Fungerer fint som snus. Har dog ikke borret hull i dører og behandlet disse ennå :)

Endret av ksskaret
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...