Gå til innhold

"Frøya" Defender 110"


Anbefalte innlegg

  • Svar 178
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Såg litt versleten ut den der, fluid film behandling er ikkje dumt, eg har tatt 5 biler nå, spøyta som di selger på rittedal bilkontroll er kjempebra, prøvde å bruke ei sånn rød ei fra biltema men den er det nokk for liten dyse i så det vart bare tåke på hele lokalet,

Men nå må du ikkje gjøre samme tabba som eg har gjort å det er å begynne på alt for mange prosjekter sammtidi da blir det fort veldi ueffektift, det nye prosjektet er alltid mere interisangt enn det "gamle" å da blir det ofte slik att enkelte ting blir stående halvferdi,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det :D

Er jo bare 14, så 4 biler går fint... Har tid... blushB) Men som sagt, dette blir et rullende prosjek, tar litt etter litt. Først på lista står tette diseltank, så regreim bytte ;)^_^

 

Men Svibrent er 1. prioritet, penger først, hobby etterpå blushB):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant også ut igår hvorfor det rant friskt med diesel under bilen når vi fylte den full... Lufteslangen til dieseltanken var ikke koblet på tanken, slangen var også for kort, roter opp en slange av lagret idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imellom litt Svibrent mekking fikk jeg ikke bytta (hadde ikke i slange i riktig dim.) Men skøyta inn en bit... ? bare tankføler igjen, så kan je parkere normalt igjen.

mob1.jpg

Endret av Land Rover for alle penga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min erfaring gjennom 8 år er at OneTen/Defender fungerer best på 235/85R16, både i terreng og på vei. Gjerne på Wolf eller ExMil-felger

Derimot; hvis hensikten er å kaste møkk oppetter sidene og slite understell, da er det mange andre dimensjoner som er mye mye bedre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...