Gå til innhold

Kvasis RRC


Kvasi

Anbefalte innlegg

Hehe ja.

Ser at jeg glemte å nevne at det står en trafo 10 meter fra huset og det er smått vanlig at plena er full av spinnespor etter at ukjente biler har vært utpå der, så det var på tide at de fikk svi litt syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • Svar 227
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Var endel slakk i styringa når jeg kjøpte den og lokaliserte det til at leddet glapp på stjerna inn på snekka, bestilte nytt sammen med frontlykter og diffbeskyttere og litt random fra FF.

Gikk løs på bytting av styreleddet i går og ble nesten kvalm når jeg så status der, null kontakt på stjerna så det som har gjort at jeg kunne styre var når bolten traff ytterpunktene i sporet i akslingen.
Ren flaks at ikke bolten har gitt etter og jeg har blitt fri for styring..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj da litt av et drivstoff forbruk da, regna på det nettopp og ser at det er ekstremt lite den bruker :blink: 1,142 liter per mil er jo litt lite til å være en Classic med V8.
Vanlig er vel 1,4 og oppover ^_^ har denne ny kam og er nylig overhalt motor på ?

Endret av SimenMS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner ikke til at det er gjort noe med motoren men den er kjørt litt over 220k og det er jo ikke såå mye? Syns forøvrig utvekslinga passer perfekt til 35" den legger inn det siste gearet i ca 90 km/t (på GPS) og sluker milene fornøyd :)

 

På småkjøringa den blir brukt til nå derimot, har ikke målt men gratis er det som forventet ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Fikk omsider byttet motstanden til kupevifta i dag så nå virker den ikke bare på full gass. Hele internet er fullt av dommedagsprofetier ang byttet og de fleste anbefaler å starte med å jekke opp bilen bak og så skru seg fremover til den en løs, jeg slapp unna med en halvtimes kikkhullskirurgi gjennom den ene dysa oppå dashen så var det gjort og vifta funker på alle hakk.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bytta ut Webastosjiten som ikke virker med en 1500w Elheat i dag, og den var slett ikke dum den. Kjente god lunk i slanger og rør etter 15 min og når jeg skulle bruke bilen etter en halvtime blåste det behagelig varmt i varmeapparatet.

 

Defakontakt i fangeren
IMG_7769.jpg

 

Varmeren, med rød lue, på torpedoveggen

IMG_7771.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lurt litt på en sak, skal ikke automaten være innehaver av fire gear?

Når jeg ligger i feks 70 km/t i drar spaken til 3. gearer den ned så da lå den altså i 4. Men når jeg kommer opp i 90 gearer den opp en gang til, betyr det at den fins en overdrive jeg ikke visste om eller bør jeg ringe åndenes makt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...