Gå til innhold

RRS i eget subforum?


Anbefalte innlegg

Snart tidspunkt for å lage ny "sub"-tråd? -Range Rover Sport??

Ser at det øker på med tråder om disse!

Ett argument/problem? er jo at denne er litt fra to verdener.. les:Typer.. :RR og Disco...,

ett anna + argument er at nyere LR eiere (RRS/D3+ nyere) ikke ønsker å lese/lete gjennom masse tråder som handler om eldre utgaver av RR og Disco. Ikke alle som er "nostalgiske" :-)

Bare ett forslag.., fint med innspill og synspunkter:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Range Rover Sport og Discovery 3/4 burde egenlig ligge i samme katogorien. Burde vært sortert ut i fra plattformene.

 

Det er såååå mange spørsmål på Range Rover siden som det ligger svar i vist en leser på Discovery siden! 99% av alle feilene og problemene på en RRS er lik på en D3/4.

 

Samme med Freelander og Evoque også!

 

Det er litt kjedelig å sitte å skrive dubbelt opp av veldig mye!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff Mads, vi får håpe at nybakte Evoque eiere ikke blir beheftet med for mange av Freelanderens lunefullheter.....

 

Men til poenget - skal vi på død og liv legge om? Jeg nyter å lese om alskens problemer som blir løst og gode tips som deles, uavhengig av modell. Vi ser ofte eksempler på fjerndiagnostisering som setter både Snåsamannen og andre klarsynte fullstendig i skyggen. Sånt er moro, og gleden ved et slikt forum ligger i å lese om alt fra stokkmaur til yes - u name it! Er det noe D3 greier jeg leter etter, ja da finner jeg det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lenge ønsket meg platforminndeling. Men så er det en del ting som går på tvers av platformene og en del ting som varierer også innen samme platform. Videre er det historikk som ikke vil bli sortert. Så langt har vi ikke klart å ta skrittet med en omlegging, men jeg tror nok at når nå nye generasjone vokser frem med nye platformer vil det bli lettere å få til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei si det? Jeg sitter her og er like forvirret selv...

 

Men altså. Uansett hvordan vi deler inn eller samler. Det har noen fordeler og noen ulemper. Men vi er mottakelige for ønsker og gode argumenter. Endring for endringens skyld blir det ikke.

Masse utfordringer mao!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen fler med synspunkter og/eller innspill??

Defendere i skog o myr er imponerende.., men ikke så inntr for meg, heller ikke gamle LR brannbiler/ambulanser..

SER at dette fenger de intresserte!!

Platforminndeling er ett alterativ.. ÅR..TYPE..??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med fornuftig tekst i heading og undertittel bør man kunne unngå problemet GeirJ tar opp.

<Der er jeg helt enig Gaute! Virkelig supert om det hadde fungert sånn!! ,, Men... Har tilgode å se dette fungere i praksis! Tror også at dette er noe vi aldri vil se.. Derfor mitt "innspill" :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ingen fler med synspunkter her??

Kan "undertråder" være en greie?

Feks: RangeRover.. Classic / P38 / LR322 / Sport1.. ?

Discovery1 / 2 / 3 / 4 ... ?

Veteran??

Bare spør..

Avventer flere synspkt/forslag/innspill!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Leter etter gml tråder osv.... Denne burde det fortsatt være liv i!!!

En anna historie:

Leter fordi jeg ikke finner mine nyeste.. o når jeg finner de står det: 0 views og 0 replies!!... sjøl om jeg ser at dette er feil!! ?????? Tatt opp dette i andre poster og!

Endret av GeirJ
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn ærlig talt...uten å mene å komme med et surt oppgulp... det er (dessverre) bare 4-5 forumister med RRS.

Jeg tror dere får mer respons på spørsmålene deres om dere poster i discovery-forumet, der dere finner noen titalls Discovery 3/4-eiere.

Det er faktisk endel som kun leser forum knyttet til 'deres modell'. Og da vil et RRS-forum blir stående sørgelig ulest...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...