Gå til innhold

DC100 blir kanskje noe helt annet...


Anbefalte innlegg

Ting tyder på at DC100 designet kan bli brukt på en rimelig innstegsmodell.

 

http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticle/AllCars/262062/

 

It’s thought that company bosses are seriously considering bringing the DC100 concept to life as an entry-level ‘leisure’ Land Rover. The DC100 was originally conceived as a pure design concept to preview how the Defender could evolve, but reaction to it in its present state has been so overwhelmingly positive that Land Rover is considering using the DC100’s looks for a new entry-level road-going model.

 

DBB842776E102AF4DDABDA3A9118B0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de nye eierne gjør en veldig bra jobb med Land Rover.

 

Evoque er jo blitt en bestselger, det er 7-8 mnd ventetid over hele verden og såpestykkene fra Audi, VW og riskokerne ser plutselig helt håpløst gammeldagse ut. Regn med at designerne der våkner om natten med mareritt om Evoque.

 

DC100 i en lavere prisklasse? Ville selge som ville helvete.

 

Mest fordi Land Rover merkevaren er helt øverst for en rekke mennesker, dernest fordi den er tøff, og sist fordi den sikkert er ganske praktisk hvis du skal ha med brettet eller downhillsykkelen din til Hemsedal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de nye eierne gjør en veldig bra jobb med Land Rover.

 

Evoque er jo blitt en bestselger, det er 7-8 mnd ventetid over hele verden og såpestykkene fra Audi, VW og riskokerne ser plutselig helt håpløst gammeldagse ut. Regn med at designerne der våkner om natten med mareritt om Evoque.

 

DC100 i en lavere prisklasse? Ville selge som ville helvete.

 

Mest fordi Land Rover merkevaren er helt øverst for en rekke mennesker, dernest fordi den er tøff, og sist fordi den sikkert er ganske praktisk hvis du skal ha med brettet eller downhillsykkelen din til Hemsedal.

Hear, hear.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette bare er en rural myth, men det er denne historien om den rike rancheren i USA som kjøpte et dusin T-Ford da han hørte de skulle slutte å bygge flere. De ble levert til gården som eksportbiler, dvs pakket i oljepapir og halvveis montert i trekasser. Den 12., og uåpnede kassen ble solgt på auksjon for et betydelig beløp etter hans død på 90-tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Første gang jeg så konseptet sa jeg nei. Som Serie/Defender entusiast synes jeg ikke at den nye har så mye felles. Nå har jeg såvidt begynt å venne meg til tanken.

 

Her er en fin LINK med mange fine billeder og videos. Finner dessverre ikke norsk oversettelse. Introduksjonen har heller ingen dato når den ble skrevet, så den kan være gammel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...