Gå til innhold

Markere som "lest"


Anbefalte innlegg

Den er der den, Patrick. Til høyre i den blå rammen der forumnavnet står..... wink.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen... der er da det huh.gif

 

På toppnivå er der en "Mark all posts as read" under listen over kategoriene (ved siden av "Delete cookies...")

 

I hvert subforum / hver kategori finner du "Mark this forum as read" i den blå overskrifts-linjen (under "New Topic" knappen).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne tenke meg en knapp pr forum også jeg (altså underkategori)

Ja...?

 

Til høyre i den blå rammen der forumnavnet står..... wink.gif

Altså pr. underkategori. Riktignok ingen knapp, men hvit tekst på blå bunn... ph34r.gifph34r.gif

 

Du får unnskylde mokkaskjeene. blush.gif

 

EDIT: Og så lang tid tar det å stokke rundt på sitater at Ketil slo meg med over ett minutt. tongue.gif

Endret av Olav Haavardsholm
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jamen... der er da det  huh.gif

 

På toppnivå er der en "Mark all posts as read" under listen over kategoriene (ved siden av "Delete cookies...")

 

I hvert subforum / hver kategori finner du "Mark this forum as read" i den blå overskrifts-linjen (under "New Topic" knappen).

84822[/snapback]

Hmmm, den er der ja. Men forskjellene i design, plassering etc på knapper med lik funksjon ville ha strøket på en hvilken som helst usability test. biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men forskjellene i design, plassering etc på knapper med lik funksjon ville ha strøket på en hvilken som helst usability test.  biggrin.gif

85204[/snapback]

Så kravstor du er, da laugh.giflaugh.giflaugh.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...