Gå til innhold

Aksepterer nederlaget..


Breiskjegg

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg innser nå at jeg aldri kommer til å få sluttført prosjektet mitt, en SIII SW.

den skal stort sett være komplett( ingen garantier) har satt inn en 2.8 Daihatsu Rocky motor, motorfester er flyttet og adapterplate er på plass mellom motor og gir. Selger for 5000,- må hentes på henger. Har stått inne i 7 år. Er det noe marked for noe slikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

motorbytte er ikke godkjent, bilen har aldri vært kjørbar etter byttet. Det fulgte dog med et brev fra lokal trafikkstasjon at det var et bytte de vil godkjenne hvis alt er gjort rett. Mener å huske at motoren veier ca 50 kg mindre og har ca samme effekt som originalmotor. Mener å huske at det er 78hk i Daihatsu motoren.

motorbåter er ikke godkjent, bilen har aldri vært kjørbar etter byttet. Det fulgte dog med et brev fra lokal trafikkstasjon at det var et bytte de vil godkjenne hvis alt er gjort rett. Mener å huske at motoren veier ca 50 kg mindre og har ca samme effekt som originalmotor. Mener å huske at det er 78hk i Daihatsu motoren.

motorbåter er ikke godkjent, bilen har aldri vært kjørbar etter byttet. Det fulgte dog med et brev fra lokal trafikkstasjon at det var et bytte de vil godkjenne hvis alt er gjort rett. Mener å huske at motoren veier ca 50 kg mindre og har ca samme effekt som originalmotor. Mener å huske at det er 78hk i Daihatsu motoren.

Endret av Breiskjegg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...