Gå til innhold

Beste 4 WD


Brage

Anbefalte innlegg

Ja, dette blir jo bare bedre og bedre! Ikke minst glimrende artikler av Sigmund (Veslesmeden) og Eirik (EiRRik), men veldig bra ellers også. :)

 

Snart kan vi rekruttere nye medlemmer kun på grunn av bladet. Fin måte å dra folk inn i miljøet på, da vil jo resten komme av seg selv når de ser i bladet hvor fint vi har det sammen. :)

 

 

PS

Har vi en vervefolder, forresten? Kunne det vært noe enkelte av oss kunne hatt i bilen, kanskje? Jeg lagde en til Buick-klubben for noen år siden, og den har visst fungert utmerket for dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snart kan vi rekruttere nye medlemmer kun på grunn av bladet. Fin måte å dra folk inn i miljøet på, da vil jo resten komme av seg selv når de ser i bladet hvor fint vi har det sammen. :)

 

 

Det blir ikke mye blad hvis ikke 4WD-redaktøren får artikler og bilder å putte inn i bladet.

Hjelp til, send inn og gjør jobben lettere for redaktøren, 4wd@nlrk.no

som Atle A. sier i reklamen; det er da ikke så mye arbeid!

 

 

(ikke ment spesielt for deg LANDreas. bare misbruk av innlegget ditt :) )

 

Hilsen en

ex-redaktør

 

Endret av Vidar S
Lenke til kommentar
Del på andre sider

PS

Har vi en vervefolder, forresten? Kunne det vært noe enkelte av oss kunne hatt i bilen, kanskje? Jeg lagde en til Buick-klubben for noen år siden, og den har visst fungert utmerket for dem.

 

Hør med din lokalavdeling, HS-representant/Leder i avdelingen har ved 2 anledninger fått slike vervefoldere til utdeling lokalt.

Er de tomme så er det mer der de kom fra :)

 

PS

Du er rapportert inn Andreas og får snart en bunke i posten ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Hør med din lokalavdeling, HS-representant/Leder i avdelingen har ved 2 anledninger fått slike vervefoldere til utdeling lokalt.

Er de tomme så er det mer der de kom fra :)

 

PS

Du er rapportert inn Andreas og får snart en bunke i posten ;)

Jeg har en del om noen lokale ønsker å ha i bilen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

... (ikke ment spesielt for deg LANDreas. bare misbruk av innlegget ditt :) )

 

 

Helt i orden, Vidar, føler meg ikke tråkket på. Det var litt det jeg tenkte med "... når de ser i bladet hvor fint vi har det sammen.". Da må noen vise med bilder og skrive hvor fint vi har det sammen. :)

 

 

 

... Du er rapportert inn Andreas og får snart en bunke i posten ;)

 

Herlig! Skal øse ut til alle LR-er jeg ser, som ser uorganiserte ut. :D

 

 

... Hvor får man tak i små nok LR til spillet?

 

Her er det bare å bruke helt ordinær krympegass på noen av bilene dine, Gaute. Kan ikke skjønne at du ikke kom på det selv. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, dette blir jo bare bedre og bedre! Ikke minst glimrende artikler av Sigmund (Veslesmeden) og Eirik (EiRRik), men veldig bra ellers også. :)

 

Snart kan vi rekruttere nye medlemmer kun på grunn av bladet. Fin måte å dra folk inn i miljøet på, da vil jo resten komme av seg selv når de ser i bladet hvor fint vi har det sammen. :)

 

 

PS

Har vi en vervefolder, forresten? Kunne det vært noe enkelte av oss kunne hatt i bilen, kanskje? Jeg lagde en til Buick-klubben for noen år siden, og den har visst fungert utmerket for dem.

 

Vi har en vervefolder og har nok spredt ca 1500 av dem, men det gir seg dessverre lite utslag på medlemstallet :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei hei alle sammen Kjente Bekjente :D

 

Vi satte oss atter en gang ned i går å kikka litt på hva vi hadde fått inn til 4WD som skal komme ut i Mai

kan melde om at det er dei vanlige anonsene og 1 bilde

så er du en av dei som har lyst være med å bidra med bilder artikler osv så er det lov å sende inn nå

en trenger ikke vente til 2 Mai da fristen for innlevering er :)

send inn til 4wd@nlrk.no

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...