Gå til innhold

Hva har du gjort i dag med Land Roveren din?


jebba

Anbefalte innlegg

Demontert/montert bremsrør på master til hjul, blåst fritt for evnt noe som kunne være der.... sjekket enda en gang, blåst forsiktig i hullet ned til master ( inntak av væske ) luftet med Biltema sin, den virker faktisk. jeg pumpet litt forsiktig på bremsepedalen. før jeg lukket lufteskruen, pumpet trykk i systemet, og luftet en gang til. la slangen opp i en sløyfe over støtfangeren slik at jeg fikk mer oversikt på bremsevæske som kom.

 

demontert høyre fremre hjullager og fettet opp, justert og montert. Må ta venstre side også....her har det vært varmt etter de berømte bremsene som legger seg på..

Prøver reklamasjon på bremsemaster hos paddocks, venter på svar..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For ørtende gang sett bort på Freelanderen der den står på plenen og lurt på hva som egentlig feiler den, og så har jeg sett ned på Disco'n og lurt på om jeg skulle komprimere den nye grusen på gårdsplassen med den, men så lå katta på taket, og da vil jeg ikke forstyrre den...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

igår ikk jeg satt inn teppe igjen i bilen etter å ha pusset og malt.

DSC_0946.jpg

DSC_0095.jpg

 

idag kjørte jeg innom Rønvik som flyttet på noen biler og lekte med traktor :P

DSC_0100.jpg

 

neil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da ble det skifte av mellomaksling på one-ten, bare for å oppdage at den nye er for kort. Det ble skifte av kryss i den gamle i stedet og montering. Skiftet medbringere bak i samme slengen. Kos i garasjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være nedbør har det ikke blitt lakkering idag... :angry: men da battertiet var flatt i dag morges og man må skru av Opel førersetet for å komme til batteriet , ble det montering av batteri i sideluken på Defender PU'en.

 

Må få Konemor til å lese denne tråden, Det er jo normalt å bruke tid og penger på LR produkter.... :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare deltatt med oppmuntrende ord og verktøy i dag mens Svesol monterte stabstaget mitt på bilen sin.

Med 32 mm stabstag bak bør det ikke bli stor slagside i svingene selv med camper på planet.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ute og trekt henger og felt to store bjørker og ditto furuer. Kvist og ris i henger, stokker i lasteplanet. Dro hjem og byttet olje på R380'en og fettet opp kryss og akslinger. Det var akkurat som om bilen smilte litt da jeg lukket garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjørt flyttelass fra førde til dale og i morgen dale til bergen. blir nok en skikkelig vask og stell til uken på "silver" venter også nye tøfler fra nord 285-75-16 bfg mt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skiftet master og slavesylinder sammen med min yngste sønn, på hans ex-mil, som skal få et liv som russebil. I tillegg hjalp jeg litt til med pussing og rigging for lakkering av min eldste sønn´s serie 2a. Alt dette ble selvfølgelig gjort i går :) Det var hyggelig å jobbe sammen med slike prosjekter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...