Gå til innhold

Camel Trophy - The Last Great Adventure


Ahok

Anbefalte innlegg

 

Du har ikke noe kontakt med noen tidligere CT deltagere? - tenker på noe for en fremtidig presentasjon??

 

Tror kanskje denne karen kan være et alternativ.

http://www.waynemitchelson.co.uk/waynemitchelson.co.uk/Welcome.html

Instagram bildene hans forteller om hvor "hjertet" befinner seg :)

Traff han på tur til LRE Chesire for ett par år siden og mener bestemt han sa at han var fotograf på ett eller flere av CT eventene. Han er LRE Lead Instructor i Chesire og har masse LR/RR foto og historier og fortelle utover CT. Jobbet også som fotograf for Land Rover en periode tror jeg.

Interessant fyr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke noe kontakt med noen tidligere CT deltagere? - tenker på noe for en fremtidig presentasjon??

Jeg deltok i 1995 som reserve og journalist på team Scandinavia. Morsomt å ha sett virkeligheten bak dette.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg deltok i 1995 som reserve og journalist på team Scandinavia. Morsomt å ha sett virkeligheten bak dette.....

 

Vi må få trommet sammen en presentasjon ett eller annet år, trenger ikke å være en del av RR Special ...

 

Michael's "1987 Madagaskar" får vi lett til landet som tilleggs rekvisitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan du trygt si :)

"Kjøp nå"-prisen på disse bøkene har generelt ligget svært høyt, og jeg skulle likt å vite hvor mange som blir solgt til den prisen.

Budene har i det siste stoppet på NOK 500+, og det er sånn sett langt mer levelig.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg plutselig rik etter å ha sett hva folk betaler for disse bøkene. Ganske sikker på at jeg har noen liggende i en kasse. Har aldri brydd meg om dem bare tenkt at det var tobakkreklame. Får spørre samboer hvor de er ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg plutselig rik etter å ha sett hva folk betaler for disse bøkene. Ganske sikker på at jeg har noen liggende i en kasse. Har aldri brydd meg om dem bare tenkt at det var tobakkreklame. Får spørre samboer hvor de er ?

Norske?? ? selge?? ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

I dag ble en Camel Trophy entusiasts våte drøm oppfylt! :D Jeg fikk en henvendelse fra Peter Mysager med invitasjon til å inspisere og ta en liten testrunde i en meget spesiell og flott Camel Trophy Discovery. Bilen ble brukt i Mongolia i 1997 av det svenske teamet som endte med å vinne Team Spirit Award. Bilen vises flere ganger i filmen, som naturligvis ble sett på nytt for anledningen.

Bilen ble nylig nevnt på forumet i forbindelse med hendelsen under verkstedoppholdet i Polen: Klikk
Heldigvis ble den satt i stand igjen! IMG_3875.jpg IMG_3882.jpg Takk igjen til Peter for en uforglemmelig opplevelse!

Endret av Ahok
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 1 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...