Gå til innhold

Vintertreff på Åstjern, 10-12.mars


Christopher

Anbefalte innlegg

Vintertreff på Åstjern

Helgen 10-12 mars arrangerer vi årets vintertreff på Åstjern hyttetun i Brandbu.

Dette blir 3. året på rad og kan dermed kalles tradisjon!

 

Arild Stangenes og Monica Celius (og deres mange trekkhunder) er Land-Rover entusiaster og driver hyttetunet Åstjern. Dette er en idyllisk plass inne i Hadelands dype skoger, langt fra veisalt og støy.

 

Advarsel: Norsk Land Cruiser Klubb arrangerer også sitt vintertreff på Åstjern denne helgen. Vi kommer til å omgås men det er ikke smittefareJ

 

Om dere ikke ønsker å sove i bil / telt, så kan dere sove inne. Vi har i år leid «Leirskolen». Her er det enkel standard, men muligheter for å sove og lage mat inne. Vi tar med eget sengetøy / sovepose, det du måtte ønske å spise og drikke, maten kan tilberedes på felleskjøkkenet, primus, bål eller grill.

 

Det er milevis med skogsbilveier i området, skiløypene er rett utenfor døren, 900 meter lang akebakke, gapahuk med bål, muligheter for isfiske et snøballkast fra hytta.

 

 

Foreløpig program:

 

Fredag: Kl.1700-og utover, Innkvartering

 

Lørdag: Kl. 1100 Whitelaning, kjøring på brøytede skogsveier

Kl. 1300 Lunsj

Kl. 1400 Løssnøkjøring

Kl. 1600 Barneaktiviteter

Kl. 1700 Årsmøte

Kl. 2000 Middag

 

Søndag: Utsjekk

Hva man måtte ønske, gå på ski, ake, dekksparking, kjøring osv.

 

Kjørebeskrivelse:

Kommer du sørfra kjører du opp fra Brandbu, Kjølvegen til du ser skilter mot Åstjern. Kommer du nordfra tar du av fra Einastranda (fv 117) vestsiden av Einafjorden. Skiltet mot Åstjern, Åstjernveien. Bomvei, kr. 40. Betales med sms på stedet.

 

Priser, betaling ved oppmøte:

Treffavgift: medlem kr. 250.- / ikke medlem kr.500.- pr.familie

Overnatting inne: medlem kr.100.- / ikke medlem kr.200.- pr.pers.

Ute: medlem kr. 50.- / ikke medlem kr. 100.- pr familie.

 

Påmelding:

Vi må ha en påmelding for de som ønsker å overnatte. Dette gjøres i tråden på lrforum, mail. ostlandetænlrk.no eller send meg en sms tlf. 926 O7 OO7 (Christopher A-Madsen).

 

Mer informasjon kommer på nlrk.no og lrforum.com.

 

Velkommen!

Åstjern 2017...jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 85
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Vi stiller med D2 og 110, to voksne og jente 10, gutt 12 og gutt 15 år. Vi gutta har planer om å sove i taktelt mens jentene sover inne. Trengs det kun sovepose inne? Kan man ta med feltseng eller er det unødvendig?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi stiller med D2 og 110, to voksne og jente 10, gutt 12 og gutt 15 år. Vi gutta har planer om å sove i taktelt mens jentene sover inne. Trengs det kun sovepose inne? Kan man ta med feltseng eller er det unødvendig?

Så hyggelig, velkommen!

Inne er det greit å ta med seg laken og sovepose. Det er nok senger, trenger ikke å ta med feltseng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Vi gleder oss! Jeg tror jeg har hørt rykter om at man kan bli dratt opp igjen av LR i akebakken... er dette noe som foregår i år?

Dette er noe væravhengig...Men ikke umulig... Var innom i går for å se på noen kjørealternativer. Dette blir bra :-D!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er førstereisgutt når det gjelder Landrover arrangementer og slikt, men tar med hele familien på tur fra lørdag til søndag

Jeg jukser litt siden jeg tar med EX-Mil'n min på henger, men sånn må det bli for å bevare husfreden... :)

 

Vi sover i telt.

Endret av Espen Selvik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er førstereisgutt når det gjelder Landrover arrangementer og slikt, men tar med hele familien på tur fra lørdag til søndag

 

Jeg jukser litt siden jeg tar med EX-Mil'n min på henger, men sånn må det bli for å bevare husfreden... :)

 

Vi sover i telt.

Så hyggelig, velkommen! Hvor stor er familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er førstereisgutt når det gjelder Landrover arrangementer og slikt, men tar med hele familien på tur fra lørdag til søndag

Jeg jukser litt siden jeg tar med EX-Mil'n min på henger, men sånn må det bli for å bevare husfreden... :)

 

Vi sover i telt.

Koselig at vi møtes igjen Espen, kjempehyggelig at du blir med å treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...