Gå til innhold

Nybakt Disco 2 eier som lurer på litt div


Tommy1983

Anbefalte innlegg

Min setning "Skal ikke smelle hvis alt virker som det skal." virket kanskje litt opplagt, men jeg tror dere skjønte hva jeg mente. Virker alt, så smeller normalt ikke en belg av seg selv, så jeg ville skiftet sensorer og sjekket elektronikken hvis det skjedde "av seg selv".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lastet av 5 passasjerer med bagasje på Gardermoen.

Bilen på tomgang.Da jeg satte den i gir,smalt ene belgen.

Det ble litt økt blodtrykk mm. på folk i nærheten.

Skikkelig revne,plass til å dytte inn hånda i hullet.

Tror det er hipp som happ om belgen lekker eller smeller.

Men de fleste lekker pent og pyntelig så man blir obs på feilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det bare er de nyere belgene som smeller? :huh:

 

Ikke meningen å virke skeptisk til historiene, bare ante ikke omfanget, og tenker det ville vært gøy å forstå årsak/sammenheng.

 

Har ikke D2 lenger en gang, men liker dem jo.

 

:)

Endret av LANDreas
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I går kom neste feil da. bilen beli ikke super mye bedre etter at jeg byttet mellom aksel til en med ikke kav utslitte kryss.

Og i går sa det pang. og vips bare bakhjulstrekk. og en del ulyder fra fordelingskasse. jippi.

Det blei nevn av lafterolf trur jeg at etter at man har kjørt for lenge med gåen mellomaksling så går noe lager i fordelingskassa. som kanskjeikke er mulig å fikse hvis det er gått for langt. og nå er jo ting knust/skjært inni der. Er dette noe fikse mon tro eller er det ut med fordelingskasse og se seg etter en ny kasse?

Noen som har fordelingskasse til 2004 D2?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...