Gå til innhold

Bolter til watts-link


sylvan

Anbefalte innlegg

Har kikket litt rundt etter boltesett til watts-linken men ikke kunnet finne noe komplett sett. Skal bytte foringene og den som skal gjøre det regner med å måtte kappe de gamle boltene i tilfelle de er for fastrustet, så skulle gjerne hatt ett sett liggende klar.

Noen som vet hvor jeg kan få tak i de for en rimelig pæng?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Har nettopp bytta mine foringer. Og bolter og mutrer var i overraskende god stand tross ein del rust på bilen ellers. Så hjå meg vart det gjennvinning av boltene. Litt vanskelig å komme til mutteren på venstre side. Løyste alle muttrer med link på bilen, skrudde så ut senterbolt og chassiboltene og tok ut heile linken. Såg på discovery.uk noko om å holde aksling sentrert og støtte den opp. Men eg kom til at det berre var å la akslingen henge på støtdemperene med bilen på gode bukker. Lykke til!

 

Ring om du lurer, ikkje den ting eg kan!

 

Mvh. Arild 91 sekstiein 67 08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp hatt nede mitt wattslink opplegg, boltene var helt prima. Men så skal det sies at min bil er usedvanlig bra mtp. Rust da.

Tror faktiskt LR her har brukt veldig god kvalitet på boltene. De delene av boltene som var inni foringene, og dermed ikke dekket av tektyl så helt nye ut :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mine var heller ikke så veldig dårlig egentlig, men i og med at jeg hadde kjøpt inn alle boltene ble de byttet alikevel ?

Edtih: Kjøpte fra ei av sjappene i England, brukte lrparts.ru for å finne delenr..

Endret av lakjerstad
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lakjerstad, får ikke lrparts.ru til å fungere. Får bare fram hovedside, men kommer ikke lengre.

Har du delenumrene og hvor du kjøpte du dem i England, evt. selger du de gamle om du har de ennå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...