Gå til innhold

Bildetråd-Seriebil


lafterolf

Anbefalte innlegg

Et lite brudd i en kjempetråd: Jeg MÅ utvide bilparken ser jeg.. :D Vet om et par objekter, kjerringa er ikke positiv, får prøve å "smugle" de hjem, sette de på låven og la de komme frem litt etter litt.. ;) Lettere med tilgjivelse eller tilatelse var det en klok mann som en gang sa i bygda.

 

Back to topic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er min slik den ser ut pr i dag.

hvis alt går som planlagt blir det litt endringer i løpet av vår/sommer..

 

90_1868096223.jpg

 

Seriebiler er helt bestemt vakre :D

 

Her er min 1975 SWB 2,25 benzin

 

@LALO88DK

 

Den var rett å slett vakker! :wub::wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gallery_44_9_37041.jpg

 

Ikke helt nytt dette bildet, men en seriebil er jo en seriebil... Hvis jeg husker riktig er dette tatt i desember 2006. Det året vi hadde lang sommer i Trøndelag

 

Nææmen, det må da være "Roger" til høyre? :wub: Gamlebilen til Stian :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gallery_4854_9_197092.jpg

 

Ble hentet småsliten og fin fra Bergen i vinter og pusset opp etter alle kunstens regler. Byttet forbrønner, kastet en del uoriginal drit, lakkerte den opp i originale farger og mønster. EU-godkjennes (forhåpentligvis i dag) og deretter er det ting som lydisolering, ny varmevifte, webasto pumpe, fuelmåler, småslasket styring og snånips som gjenstår før den blir helt på topp. Etter småkrangling med motoren går den nå like jevnt som en symaskin. B) Blir en fin sesong!

Endret av worumjr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vel ikke møtt den bilen der ca på Jar et par ganger rundt påske? (på vei sørøstover om morgenen og nordvestover om kvelden (det stemmer jo ikke helt med bosted oslo..))

 

M.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...