Gå til innhold

RRS mulighet for ny Din-2 stereo muligens D3 også


Anbefalte innlegg

Så den tidligere i uken, da jeg skulle finne DAB-løsning. Men liker stereoen som er der, så nøyde meg med å bestille Connects2 AutoDAB CTDAB-LR2. Med antenne, frakt og mva., så ramler jeg på ca. 2.500 totalt. Det synes jeg holder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er link til leverandør http://www.connects2.co.uk/Product/ProductItem/CTKLR06

Det som er viktig for meg når jeg skal gjøre noe er at det må være digitalt. Dab via Aux Vil jeg ikke ha. En ny HU vil gi alle funksjoner med kamera, dab, streaming etc

 

Om jeg kunne fått en dabmodul med streaming hadde jeg kjøpt

Endret av ehrnst
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HK hiline er gateway for most diagnostic om husken er god.

 

Så er ikke helt sikkert at denne kit vil passe spesielt nå dem skriver "basic", men det er noe jeg tror ikke noe jeg vet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært i kontakt med de, og de jobber med å få en D3 løsning opp å gå, RRS sin funker bra men av en eller annen grunn virker det ikke rett over på D3, jeg trodde det var likt jeg, kun litt forskjeller på naviskjerm og mulighetene en har der i RRS, men det kan vel være nok det da.

Men satset på å ha noe til oss med D3 1. Halv år i år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...