Gå til innhold

Marokko 2017


Dirk

Anbefalte innlegg

Så bar det av stad mot Tan-Tan, neste på kysten. Ingenting spesiellt der. Er Marokko's sardin-hovedstad.

Campa ved stranda på Tan-Tan Plage. Det var ikkje mykje å skryte av.

 

Tok pisten nordover mot Foum Draa (Draa's utløp) som me skulle forbi for å koma til Plage Blanche.

Blei stoppa av politiet grunna skyteøvelsar ved Foum Draa. Greit å havna opp i det.

 

Liten omveg via øst og så blei det piste igjen som bar nord-vest innøver mot PB.

Nedkøyring frå pisten til PB:

DSCN2910-s.jpg

 

Plage Blanche er stort. Me campa 3 kilometer nord frå nedkøyringa:

DSCN2942-s.jpg

 

Så komm de jammen syklistar forbi. Med henger og hund! Dei slå leir 500 bort frå oss:

DSCN2929-s.jpg

 

Touaregenes gjenferd?:

DSCN2940-s.jpg

 

Sand og dyner i haugevis:

DSCN2936-s.jpg


Natta komm og gjekk. Køyrde stranda 2,5 mil nordøver mot neste elveutløp, der me kunne koma oss opp på vanleg veg igjen:

DSCN2949-s.jpg

 

Sveipa innomm Guelmim for å mata sultne Defendere og Eventyrare.

Nord-vest til Sidi Ifni. Fint landskap som bestod av Argantre-skog isped med kaktus. Dei siste blir tydelegvis dyrka til eit eller anna:

DSCN2956-s.jpg

 

DSCN2969-s.jpg

 

DSCN2966-s.jpg

 


Nådde Sidi Ifni i god tid for å ta oss ein tur rundt (ikkje at det tar så lang tid).

Dette er ein Spansk art-deco by/bygd. Fint, men kunne trenge litt oppussing både her og der og overalt.

 

Boulevarden:

20170426_192549-s.jpg

 

Natta!

20170426_201120-s.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Dette eventyret koser jeg meg skikkelig med. Leser den siste Jo Nesbø, men sjekker denne posten før jeg tar opp boka :-)

God tur videre og fortsett den strålende fortellingen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette eventyret koser jeg meg skikkelig med. Leser den siste Jo Nesbø, men sjekker denne posten før jeg tar opp boka :-)

God tur videre og fortsett den strålende fortellingen!

 

Det eneste jeg vil klage på er at dette eventyret er skikkelig potent reisesykesmitte. :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då går ferda mot slutten.

Var innomm Essaouira som var avslappandes.

Deretter var det stortsett motorveg nordover.

 

Ein kjapp stopp ved Merja Zerga nær Moulay Bousselham. Det er igjen eit naturpark: ei bukt med sandstrand, pittoresk fiskarbygd og, i sesongen, flamingos. Dei såg me ikkje. Derimot gigantisk forsøppling av plast, stortsett frå landbruk for å skaffa oss billeg mat. Det kunne ha vore ein veldig fin plass, men diverre.

 

Vidare til Tangier Med for å nå ferga. Ein skjønnar ein er på rett veg når både LR, LC og ein og anna Patrol begynnar å fly lågare og tettare...

 

Innsjekking, politi-/immigrations-/toll- og "kvar-mange-er-dåke-i-bilen-igjen?"-sjekk, avveksla med fleirstemmig bilhorn-tutekonsert, køsniking til den store gullmedaljen og oppgitte fjes var ei venta avslutting på Marokkoreisen.

 

I skrivande stund er me i lugaren og 3 timar forseinka. Skulle berrenskriva denne updaiten før me legg av kai og det Marokkanske simkortet sluttar å funka.

 

Kjem tilbake med fleire bileter og ein liten epilog.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ligg til kai endå...

 

I Essaouira fekk eg litt artistisk inspirasjon.

Skulle lage ei serie med LR-relaterte dører.

 

80:

DSCN2992-s.jpg

 

88:

DSCN2993-s.jpg

 

101:

DSCN2994-s.jpg

 

Men 90 var ingenting å skryte av:

 

Og 110 var endå verre...

Har lagd artist-prosjektet på hylla til neste storby-besøk.

 

 

DSCN2995-s.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eit lite hopp tibake. Frå Essaouira til Rabat. Der er landsskapet mykje flatare, delvis nesten litt engelsk (rolling hills).

Kornet er delvis hausta inn allereie:

DSCN3004.JPG

 

På dei store, relativt flate og relativt stein-frie, jordenet, brukar dei kornhauster som dei delar på.

Litt mindre attraktive kornåkre blir hausta med sigd.

Bånn i bøtta jordene blir hausta for hånd. Der PLUKKA dei kornet:

DSCN2841-c.jpg

 

Fortsatt fargerike kontrastar mellom jord, himmel og vekstar:

DSCN3008.JPG

 

Og til dei som synast at det er vanskjeleg med 2 "forskjellige" språk i Norge; alternativt dei som synast dei er flinke som kan engelsk og fransk i tillegg:

- Marokko har 3 språk. Marokkansk Arabisk, Fransk og Berber.

- Dei skrivast i forskjellige retningar (Fransk og Berber frå venstre til høgre, Arabisk frå høgre til venstre).

- Til all øverdåd, så har alle 3 forskjellige alfabet.

 

Vegskilt sør for Rabat (Arabisk og Berber, det franske sto litt lengre ned vegen):
DSCN3010.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merja Zerga (bukta) nær Moulay Bousselham (fiskarbygd på andre sida).

Som eg skreiv er det idyllisk, bortsett frå dei store mengder med plastsøppel i sjøen, på stranda, i busk og kratt, osv.

 

 

 

 

Det minnar meg på: kommande laurdag er det strandryddedag: https://holdnorgerent.no/om-strandryddedagen/

 

Forbi bukta, ned mot stranda:

DSCN3017.JPG

 

Utsikt mot Moulay Bousselham:

DSCN3012.JPG

 

Fargerike hus og stilige fiskebåtar:

DSCN3021.JPG

 

Siste mimringar før turen er slutt:

DSCN3028.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

Fikk lyst til å reise til Marokko igjen.  
Har vært der et par ganger.  Sist i 2008.

Måtte få ny kløtsj hos Aziz i 2008, og den holdt helt hjem.  Ble ikke noe av å reise ned for å reklamere på den.

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...