Gå til innhold

Forumtreff i Nord


Roar Moslet

Anbefalte innlegg

  • Svar 1,1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Vi blir så få(3stk) igjen at jeg ikke ser det forsvarlig å leie et helt ungdomshus.

Har pratet med de fleste og blitt enige om at vi tar treffet sammen med JAC høst 10. Jeg har snakket med Svein som er arranør der, og vi er hjertelig velkommen på Jeep treff :blink::D

Vi skulle dit på lørdag uansett....for å strekke litt på fjærene.

Campen blir da på Artilerisletta Setermoen ...JAC høst 10

Campen er av en slik art at man må ha med seg eget egnet soverom(telt, biln, campinvogn, e.l), egen mat, drikke og godt humør...noe alle LR eiere har flust av :D . Toalett er i nærheten, men ikke dusj.

Håper dette blir greit....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var synd at det ble kansellering. For min egen del får jeg beklage at det har vært stille i oppsilingen til treffet, det skyltes hektisk aktivitet hos alle mine denne helgen. Jeg hadde uansett kommet til å delta Fredag. Men Men.

 

I alle fall takk til deg Roar som gjorde et iherdig forsøk på å få til treff.

 

Hva med å holde tanken varm, og lage et vår-treff i april/mai? Og da tar jeg på meg å lage quizz.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Prøver med dette å blåse liv i et ønske om forum treff nordpå :)

 

Håper at vi kan få til noe, og ser at det er sein påske og dertil sein pinse til neste år..

 

Klarer vi å få til treff pinsehelga som er 10-12 juni (fredag-søndag) 2 pinsedag er mandag 13 juni

 

Roar, hvordan er det evt å få til noe nede hos deg denne helge? og alle dere andre, er det interesse for å få dratt i gang et LRF-Treff i nord??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt med litt initiativ !

Pinsen høres bra ut og i juni er det vanligvis varmt nok til å holde på ute i bare skjorta :)

Noen av oss skal kanskje på Røde Kors regionskurs...men her snakker vi om viktige hendelser så jeg tenker LRF treff går forran alt? :D

 

Min henvendelse til NLRK mht medlemsliste for Nord-Norge har ikke gitt noe resultat så langt. Jeg fikk beskjed om de skulle diskutere dette i stryet. I medlemsbladet 4WD var det ikke referert til at saken er styrebehandlet heller. Jeg tenker at noen trenerer saken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott gutter :D .... Jeg ordner glatt med det praktiske hvis noen av dere drar dette igang. Lufta gikk desverre litt ut av meg i sommer/høst når det ikke ble noe av treffet. Men jeg ordner som sagt alt det praktiske her i Gratangen hvis det er ønskelig, forøvrig så stiller jeg vell nesten uansett hvor det måtte være nord for "moralsirkelen" :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

Min henvendelse til NLRK mht medlemsliste for Nord-Norge har ikke gitt noe resultat så langt. Jeg fikk beskjed om de skulle diskutere dette i stryet. I medlemsbladet 4WD var det ikke referert til at saken er styrebehandlet heller. Jeg tenker at noen trenerer saken...

 

Har ikke noe med at avd Øst har visse problemer med drifta ?

Skulle jo ikke være rakettforskning å sortere medlemslista etter postnr, og oversende alt nord om tr.heim til oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jo ikke være rakettforskning å sortere medlemslista etter postnr, og oversende alt nord om tr.heim til oss.

Det er jo akkurat det - at det er enkelt å få til om en bare vil. Har ennå ikke hørt noe... :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Hadde vært fint med et treff. :)

Hadde motivert litt ekstra for å få gjort litt med bilen. blush

 

Klarer vi å få til treff pinsehelga som er 10-12 juni (fredag-søndag) 2 pinsedag er mandag 13 juni

Det kolliderer med andre aktiviteter i regionen, men her må en prioritere rett! :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

4WD kommer med et juni nummer som nummer to i år. Tror vel ikke at det blir mange påmeldinger når det kommer så seint. Er usikker på dato og kanskje blir det så seint at de ikke tar det med i det hele tatt. :unsure:

 

Det er forsåvidt bare redaktøren jeg har fått svar fra fra. Resten av avdelingsledere og hovedstyre er tause som graven. :(

Vet ikke helt hva jeg skal tro om det...

 

Tror derfor vi må satse på VBF og jungeltelegrafen. Er innstilt på å kjøre mæ en tur til Gratangen for lørdag/søndag bilprat og grillkos, med Varebilen. Mandagen er det RødeKors øvelse og da bør æ være i byen.

 

Noen andre som kommer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer vi å få til treff pinsehelga som er 10-12 juni (fredag-søndag) 2 pinsedag er mandag 13 juni

Var sikker på at det var denne datoen vi snakket om. Bernt Barge (sølvgrå Defender 110 i Tromsø) kunne også tenke seg å delta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...