Gå til innhold

Hvilke Filmer Finnes Det Land Rovere I


RogalandRover

Anbefalte innlegg

  • 10 måneder senere...
  • Svar 1k
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Var på kino med jentene mine, (8 1/2 og 5 1/2 år), for å se Lille Frøken Norge.

Her kjører alenepappa Bård Tufte Johansen, rundt i Discovery gjennom hele filmen.

 

Min minste datters første kommentar etter filmen var:

De hadde ihvertfall fin bil far!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og kanskje den beste serien som noen gang har gått på TV (ihvertfall den beste på TV3) - the Simpsons.

 

Homer vinner en tur til Afrika (Kenya eller Tanzania tror jeg) med hele familien. Når de kommer der blir de hentet av sin lokale guide Kitenge i en SIII LWB som de så kjører rundt med mer elle mindre resten av episoden, bl.a. på safari.

Simpsons046.jpg

Skurkene (dvs. det viser seg til slutt at de ikke er skurker likevel) kjører rundt i en svart Jeep. Når jeg så det første gangen (altså før jeg visste at de ikke var bad guys likevel) tenkte jeg at dette er det fornuft i. De snille kjører i en gammel LR, mens de slemme kjører en jeep...

Simpsons087.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rolleyes: Bilen min er med i filmen 'Asfaltevangeliet' som har premiere i april 2004.

:) Tommy Karlsen, Pelle i 'Pelle og Proffen' filmene har hovedrollen. Jeg er med selv også, men det snakker vi ikke så høyt om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempespennende...venter med forhåpninger om at dette faktisk er en bra film også ! :)

 

Skulle nok ha pussa ferdig min -69 Amazon S (Reg: F-3901 :) ) skjønner jeg, så hadde jeg kanskje kommet med jeg også :P

 

Så at det var hanka inn rimelig gode skuespillere også :):):)

 

Gratulerer med "rollen" til både deg og "Heksa" Jan B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verserer en lang RR Classic(LSE) i Striptease med Demi Moore

Det verserer en lang RR Classic(LSE) i Striptease med Demi Moore

 

Den husker jeg ikke, gitt! Må ha vært fokusert på noe helt annet? :blink:

 

TrippleX hadde så vidt jeg husker en heftig biljakt i starten, "HELTEN" hadde vel to eller tre nye RR på halen en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace Ventura "Nature calls" Mr. Ventura foretar lukeparkering etter sidesaltometoden og kommenterer kaldt "Fits like a glove" etter at har tynt seg inn mellom to andre biler (Rollser...?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ace Ventura "Nature calls" Mr. Ventura foretar lukeparkering etter sidesaltometoden og kommenterer kaldt "Fits like a glove" etter at har tynt seg inn mellom to andre biler (Rollser...?)

Han vraker en nydelig seriebil litt senere i filmen med en monster truck...møkkamann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...