Gå til innhold

Minner fra "gamle" dager


LR 80

Anbefalte innlegg

  • Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Ikke treffrelatert, eller på annen måte gjenkjennelig for særlig mange utenom familie, .... - men fra gamle dager.

Ventepause på Færøyene før turen gikk videre til Island. 30 år siden akkurat! (:o..!!)

Familien på tur med flunkende ny 109 serie III.... Lillebrors eier er 16 år, - uvitende om denne turens

påvirkningskraft i forhold til senere livsfilosofi og bilvalg.... ;)

 

gallery_424_9_25954.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truls skriver: "de tre siste ble tatt under trønder cupen på oppdal september 99.. ".

 

Trodde jeg var der da, men fort å blande årene. Ser at Svein Mosand tar bilder i den sandløypa, men trodde ikke det var hos Sir Robert. Det neste bildet er nok Oppdal, synes jeg kjenner igjen et fjell der bak. På "spisebildet" synes jeg å kjenne igjen Lise Wohlen og er det mon tro den 3-dørs 110 til Svein som er i bakgrunn?

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Truls skriver: "de tre siste ble tatt under trønder cupen på oppdal september 99.. ".

 

Trodde jeg var der da, men fort å blande årene. Ser at Svein Mosand tar bilder i den sandløypa, men trodde ikke det var hos Sir Robert. Det neste bildet er nok Oppdal, synes jeg kjenner igjen et fjell der bak. På "spisebildet" synes jeg å kjenne igjen Lise Wohlen og er det mon tro den 3-dørs 110 til Svein som er i bakgrunn?

 

Ha en fin dag

hilsen

Henry Arnfinn :)

du har helt rett.. de to siste er fra sir roberts sandkasse/gjørmehull.. den 88en var det harald som trilla rundt i og spisebildet ser jeg bakparten på den lille gule.. og hilde som deler ut mat til nils og paul.. mens harald og undertegnede slapper av i bakgrunnen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å låne bilder sånn innenfor engere krets av kjenfolk, -men da skal kilde oppgis.

 

Jaja da må du begynneå signre bilder. for det bilde fikk jeg tilsendt engang når jeg hadde serie 1 min.. :D jeg ble fortalt at bilde var fra 98.. :huh:

Endret av LR 80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...