Gå til innhold

Stor plate i vannfast kryssfiner


Tobba

Anbefalte innlegg

Er på jakt etter en plate til å legge i bunn av en tilhenger, men de største jeg finner er 300x150 og hengeren er 300x164,5 så mangler 15cm i bredden. Noen som vet hvor jeg kan finne det til en normal pris,.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte en gang brukte plater fra PERI som leier ut forskalingssystemer. De bytter platene og bruker kassettene om igjen. Platene har noen huller etter avtandsjern. Jeg tror jeg betalte 50 eller 100 kroner for 270 x 100, men jeg ser på sidene deres at de største kassettene de har er 270 x 240. Du kan ringe å høre med dem eller med andre som driver med det samme.

Endret av Jan Luneborg
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pris av en brenderup forhandler og han skulle ha mellom 3-4000 for en bunnplate, var i meste laget syns jeg, Kan gjerne høre med Peri og malthus, peri har avdeling her i området og malthus leier også ut slikt, men de er vel veldig slitne de platene? Har leid forskaling av dem og dem var slitne nok dem som var i bruk..

Fins det firma som kan skaffe større plater utenom tilhengerforhandlere? Både Tysse og Tredal må jo få platene sine en plass..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan du ikke bruke 2 vanlige plater da? (og snu retningen på den)

Blir litt kapp da. Men veit om mange hengere som har skjøt midt på planet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk pris på nye plater i 75x150, fem slike dekker bunnen og litt til overs til å forsterke skjøtene med under, rett under tusenlappen, dette var hos et forskalingsfirma. Hva behandler jeg skjøtene med? Tenkte å lime dem godt sammen med trelim, men holder gjerne ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke har jeg fres og ikke er jeg fingernem :P , tenkte slik: 2 plater på 75cm og en bit på 14,5 i midten. gjør det i begge ender, da blir det en skjøt på midten av hengeren på 150 som passer godt for der ligger det en tverrbjelke fra ramma. da har jeg brukt 4 plater og 29cm av den femte, står igjen med 46cm som jeg deler i to og legger under skjøten og bolter godt fast. Er det en fungerende plan? fyller alle plateskjøtene med lim, og har også lim på biten under skjøtene. Da får jeg lim på alle kappflatene også, utenom på den biten som ligger under, hva skal jeg behandle de med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Du skal bare impregnere platekantene du har skjært. Å lime det sammen har ingen hensikt, og det vil ikke holde.

Silikon skal du holde deg unna, det kun til bruk i brystimplantater og fuger på badet. IKKE !!! Til noe som helst annet, hverken i kjøretøy eller hus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...