Gå til innhold

El stoler virker av og til på RRS


rome

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen andre har vært borti at el stolen virker bare av og til. Mener også å ha registrert at el speil virker heller ikke når stolen ikke virker. Når jeg setter i revers, går speilene litt ned, men det funker ikke når stolen ikke virker. Noen som har tips til hvor man skal starte feilsøkingen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Hei igjen!

Har søkt litt om problemet og funnet at det ikke er strøm i rød/hvit kabel i hovedkontakt under setet (kont nr 11). Først skiftet jeg til ny modul for memory sete/speil. Det blei ikke noe bedre. Satte 12v på den rød/hvite i hovedkontakt og da virker både speil og seteregulering. Men får ikke Memoryfunksjon opp å gå..

Ser i andre forum at det skal være et kjent problem dette at sete/speil faller ut av funksjon. Det skrives noe om at det blir fuktig i gulvet ved passasjersetet, men det var det ikke til meg.

Er det ingen andre som har vært borti problemet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei,

jeg sliter med at minne av og til ikke fungerer som det skal. Stolen kjøre bare litt bakover, så er det stopp. All annen elektronik fungerer som det skal. Bortsett fra Mediasenteret og lydanlegg som plutselig er blitt pottestille og "låst" på fm radio.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...