Gå til innhold

Eggemoen 11-13 mars


amoltumyr

Anbefalte innlegg

  • Svar 218
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

biggrin.gif skal vi se... i april blir for tidlig. mai så har vi rena.. (pinsetreff)...... hva med ett treff tidlig i juni.  biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif  biggrin.gif  laugh.gif

I juni er det Nattsafari og Persgård-treff. wink.gif

 

Men det kan da ikke bli for tidlig? Og det finnes flere helger i mai enn pinsehelgen..... rolleyes.gif Men uansett blir det nok Albert som bestemmer når det kan bli. biggrin.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uansett blir det nok Albert som bestemmer når det kan bli. biggrin.gif

87189[/snapback]

 

nu vel... riktignok er det jeg som søker og står ansvarlig på vegne av NLRK for terrenget vi låner, men jeg er helt åpen for når vi ønsker treff. Håper vi kan få det til å klaffe når det er mye vann på området. Odd kan vel fortelle om følelsen når 110'en forsvant i dypet...

 

Albregt

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

biggrin.gif

biggrin.gif vann og gjørme.. nå kommer vi... jippppi.. nå har vi 203 innlegg på denne topicen yes.. biggrin.gif  biggrin.gif

87328[/snapback]

Jeg får fylle på med nr 205 , jeg da!!!

Men hva skal jeg si????

 

Jo.Forslag til dugnadstur:

(hvis ok med forsvaret)

av-kviste løypene

merke løypene

og flikke litt på kartet.

(kanskje vi finner noen nye spor????? biggrin.gifbiggrin.gif )

 

Gauteklarsomegg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en info til dere som vil ha en tur til Eggemoen 2/4:

 

http://www.offroad.no/snitz/topic.asp?TOPIC_ID=28432

 

Ja, det er Mitsubishiklubben som arrangerer, men alle er velkommen!

Vil gjerne at de som kommer melder sin interesse på den tråden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått lov til å bruke stridsvognløypa og områdene rundt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg jeg henger med på hvor de skal være. Vel, de som liker gjørme kan nok ha en grei tur, og får de lov til å krysse elva kan nok snorkel være greit. Området er ok med 5 -10 biler om gangen og resten ventende på tur. Liten fare for å kjøre seg fast og det er fort gjort å kjøre gjennom løypene så det kan bli mange turer i løpet av dagen.

 

Lurer likevel på om de med J**p, 4" ++ heving og 37" gummi har fullt utbytte. Det er grenser for hvor morosamt det er å stampe i samma hølet for n'te gang i løpet av en dag. Tror nok jeg drar oppom en tur og ser hva som foregår. Var med i Offroders miljøet før, men det var for mange Cåbbåyer for min smak, de hadde en lei tendens til å ødelegge kjøreområdet før de var ferdig. Håper det har forandret seg.

 

Albregt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper også at det skal bli mer rolig enn gamle Trandum-tendenser...

Var sagt at vi skulle få kjøre på steder som ikke var åpnet før, snakkes om en verstingløype, uten at jeg aner hva den innebærer! rolleyes.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...steder som ikke er åpnet før??? for hvem ?? Dette blir bare mer og mer interessant.

Åkke som, hvis det kun er snakk om gjørmebryting på Hvalsmoen så holder jeg fremdeles en knapp på Eggemoen. Mulig jeg er bortskjemt når det gjelder dette, men det stidsvogsporet på Frimerket og området rundt var noe vi fartet gjennom i lunsjen når vi hadde noen minutter ekstra. Det er artig fordi det er konsentrert, du kan se mange biler i aksjon bare ved å snu deg rundt, men det er veldig ensformig synes jeg.

 

Albregt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som sagt så er det ikke jeg som organiserer dette treffet, men Hans Martin som har kontakt med en Kjetil(?) på forsvarsbygg, dette er kanskje en bekjent av deg Albregt?

Endret av Per
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper på to ting

1 at flere seriøse off road miljøer oppdager Eggemoen /Hvalsmoen og hvilke muligheter som finnes her, og blir med på å utvikle området

 

2 at en med værsting bil ikke skremmer livsjaiten av en turgåer

 

Jeg har forresten snakket med Forsvaret angående resten av skytefeltet og de sporene som går der. Har fått dem litt på gli til å slippe oss til i de store områdene enda lenger opp i skogen. Klarer jeg å ro i land noe der er vi godt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 11 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...