Gå til innhold

Lr I Arbeid


Fosen

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Fikk hjelp av en kompis til å montere et stavlaftbygg idag. Kjekt at Defenderen hans sto så tilgjengelig til da 7,5m lange furustokker måtte dras på plass! ?

 

DSC_0174.JPG

Endret av Mr.T
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Gruskjøring er den fin til, og den lånte ut stroppene sine til konas fuglenetthus til tomatplantene. Det blåste sånn. Jeg sa fugler spiser ikke tomater, men nei, det vet jo ikke jeg sikkert. Jeg sa jeg kunne ligge klar med salonggeværet og skyte de tomatspisende trostene, men nei. ^_^

 

IMG_3377.JPG

 

IMG_3378.JPG

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Transport av 40 kg tometerogåtticentimeter heltre eikegulv og 40 kg på taket er vel mer et påskudd for å kose seg i bilen enn å definere som jobb :)

 

 

 

 

Flot bil, fin farge.

 

Hva hjl og greier er dette?

Var kanon tøft, mere bilder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

I mai starta eg i ny jobb som mekaniker/maskinfører/trefeller. Sjefen meinte eg burde få ein transit som eg kunne bygge opp som verkstadvogn. Da såg eg på han og så spurte eg om han ville vera med for å bera sveiseapparat og autogenbrennar frå asfaltkanten og ut på anlegget. Resultat: Eg kjører privatbil, skriv kilometergodtgjering, kjem fram overalt og får til det meste.

 

Dagens bilete er frå etterfylling av hydraulikkolje på Volvo EW 160 og insetting av lausgjenger på skuffa til ein Volvo EC 240.

 

IMG00565.jpgIMG00568.jpgIMG00569.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Kjørte firmahenger med materialer helt opp til Hafjeltoppen i dag også! Viste seg at det ikke var igjen noe fornuftig plass rundt byggeplassen å parkere på med henger så å da ble det alternativ. Svinge av veien med hengeren, gjennom brøytekanten og ned i grøfta og kjøre bortover i urørt snø og parkere ved siden av parkeringsplassen ? Lettvint med Land Rover!

DSC_0193.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...