Gå til innhold

Vårtreff Elvedalen 28.4 - 1.5 2017


jope

Anbefalte innlegg

  • Svar 65
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Det kan fint benyttes campingvogn på den store plassen nederst. Som sagt kommer det til å smelte mye til fredag, og vi har allerede tråkket ned omtrent hele plassen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen vært oppe i dalen siste døgnet ?
Siden det er kommet ca 30-35cm i LAVERELIGGENDE områder på Østlandet rundt Mjøsa, lurer jeg nå litt hva som er status der oppe. Flere, blandt annet undertegnede har delvis planlagt å trekke med campingvogna, men i 40cm ubrøytet snø, utgår vel det relativt elegant....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen vært oppe i dalen siste døgnet ?

Siden det er kommet ca 30-35cm i LAVERELIGGENDE områder på Østlandet rundt Mjøsa, lurer jeg nå litt hva som er status der oppe. Flere, blandt annet undertegnede har delvis planlagt å trekke med campingvogna, men i 40cm ubrøytet snø, utgår vel det relativt elegant....

Jeg er på øvelse på Rena, så har ikke fått med meg værstatus i hjemmeområde. Beklager hvis det jeg skreiv ble feil i forhold til nåværende situasjon ? Hadde vært fint om noen kunne tatt seg en tur for en visuell sjekk av snømengde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er spent på om jeg skal legge om fra mine Hakkapelitta pigg til mine BFG MudTerrain før avreise. Ble jo mer vinter nå enn på vintertreffet :-D

Noen innspill?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pr. nå så kom det ca. 30 cm på reinsvoll, noe som tilsvarer omtrent det som kom i elvedalen vil jeg tro.

 

Det har sluttet å snø og er varmegrader så mye vil smelte.

 

På onsdag varierte snømengde i kjøreområdet fra 0cm til 15 cm.. Mye av løypene ble kjørt igjennom så snø som er igjen er evnt. den nye snøen.

 

Nede på den store plassen og på påarkeringsplassen ved klubbhytta var det ca. 10 cm snø.. Der ble det kjørt og flyttet litt på snøen slik at dette skulle forhåpentligvvis smelte. men med siste snøfallet kan det nok være at det ligger igjen noe. men skal ikke være noe problem tror jeg å kjøre ned på plassen der med campingvogn.. For de som kommer tidligst på fredag så kan det kanskje være lurt å ta en rekognosering før en kjører nedover veien med campingvogn.. men med temperaturer som er spådd og en får kjørt noen biler litt opp og ned så er vi nok nede på grusen..

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint asfaltføre på veiene, men ned til kjøreområde er det snø. Har allerede kommet en med 110 og campingvogn med så det går bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fint asfaltføre på veiene, men ned til kjøreområde er det snø. Har allerede kommet en med 110 og campingvogn med så det går bra

Da lar jeg sommerdekkene stå på (så har jeg bedre grep i løypa).

Vi er nok oppe rundt ni i kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...