Gå til innhold

Nettbutikk med masse offroad dekk til bra pris


Milettermil

Anbefalte innlegg

Vil bare gi tips om:

 

www.dekkleader.com

 

De har fri frakt, og de har dekk som jeg ikke finner i andre nettbutikker. Også regummierte -som jeg kjenner igjen fra LR-bladene.

Jeg har ikke bestilt noe i butikken, så vet ingenting om reell service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du får til å bestille fra den nettsiden så blir jeg forundret. Den fungerer dessverre ikke her:

 

28.07.2016

 

"Dear Customer,

We received the reply from our IT team; unfortunately currently it is not possible to make a purchase on the website, it is not active, yet.

Best regards,

Klara"

 

Mvh Brage

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lager webshop , og legge ut latterlig billig deler er ikke vanskelig.

 

Problem er nå (om) du få dekk (mm du har omleggings maskin selv) ble montering dyrt.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prisene ser jo greie ut

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KOmmer ikke til betalings siden.... stopper bare opp

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hele er en bløff

 

Ja man må jo undre seg hvordan alle de norske kundene de refererer til har fått kjøpt seg dekk, når siden ikke virker her hjemme. Skal ikke se helt bortifra at det kanskje egentlig ikke dreier seg om dekk i det hele tatt <_<

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit å bli advart. Jeg har også tenkt at dette var veldig billig.

 

Synd hvis Giga-dekk også er så useriøs.

Har ikke hatt problemer med Dekkonline, men da med personbildekk. De sliter nok mer med våre 4x4 dekk ønsker.

 

Hovedregelen er vel å ta en runde hos de lokale dekkforhandlerne først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gjennomgående noe særlig å spare på å kjøpe dekk på nett? Jeg kjøpte 4 nye i sommer og det lokale dekkverkstedet, på en liten plass i Østfold, leverte dekkene ferdig montert til en totalpris som var bare 200,- mer enn jeg hadde betalt ved billigste netthandel og montering på et verksted 4 mil unna. Jeg husker for noen år siden at det var store forskjeller, men lurer på om dekkverkstedene rundt omkring har justert seg inn i forhold til nettbutikkene.

 

Tron

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På BFG All tearrain og Mud Terrain, så har NLRK rabattavtale med et verksted i Oslo-området.

De forskjellige avdelingene burde jo prøve å få til gunstige lokale avtaler, og få de inn i medlemsbladet. Det må jo være vinn-vinn situasjon for alle.

 

Slike avtaler bør ha tanke på både pris og service.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...

Nå virker det som Dekkdealer-sida er aktivert og nettbutikken i gang.

Det er kommet mer utfyllende informasjon og samarbeid med lokale montører.

Jeg har ikke gjennomført en handel, så tar fortsatt forbehold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det gjennomgående noe særlig å spare på å kjøpe dekk på nett? Jeg kjøpte 4 nye i sommer og det lokale dekkverkstedet, på en liten plass i Østfold, leverte dekkene ferdig montert til en totalpris som var bare 200,- mer enn jeg hadde betalt ved billigste netthandel og montering på et verksted 4 mil unna. Jeg husker for noen år siden at det var store forskjeller, men lurer på om dekkverkstedene rundt omkring har justert seg inn i forhold til nettbutikkene.

 

Tron

 

Jeg kjøpte michelin sommerdekk til Mr. Free i fjor sommer. Sjekka lokale sjapper mot totalprisen ved å bruke Dekkonline. Ble billigere å kjøpe lokalt.

FUllt mulig, men noen er mer kresen en å bare spør etter størrelse som står i vognkort.

Jeg har aldri fått tilbud fra lokale dekkforhandlere om dekk jeg ønsker i dim jeg ønsker.

Så da er det å bare kjøpe ut i den digitale verden istedenfor den analoge...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå virker det som Dekkdealer-sida er aktivert og nettbutikken i gang.

Det er kommet mer utfyllende informasjon og samarbeid med lokale montører.

Jeg har ikke gjennomført en handel, så tar fortsatt forbehold.

Mulig, men for noen uker siden fikk man aldri opp betaling.

Nå er prisene like jøye som andre steder, så mulig det lar seg gjøre nå.

 

https://www.4x4tyres.co.uk/?utm_medium=email&utm_campaign=Abandoned%20basket%20third&utm_content=Abandoned%20basket%20third+ID_963d881e-51c6-46c8-a369-ec794c2026d4&utm_source=Email%20marketing%20software%20Campaign%20Monitor&utm_term=Leave%20feedback

 

Har du prøvd disse? På vanlige størrelser er frakt gunstig også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Liten referanse til dekkonline.com, der har eg handla litt til menneskebiler de siste 5-7 åra.

Å påstå at de handler med dekk på ferskvare basis er etter min erfaring noe drøyt. fikk dekk produsert i 2010 da eg sist handla der i 2016.

Så eg prøver å unngå de.

Dekklaaven.no skaffer det meste, men selvsagt ikke alltids rimeligst de heller.

 

Men eg handler der til meg og kompisene på privaten.

 

mvh

Jan A.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kjøper masse hjul oss nomax topp dekk og service meget koselig kar holder sitt ord støtt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Handler på Interdekk (billig!) eller Megahjul (ganske billig). Det viktigste er å handle sommerdekk om vinteren og vice versa, da blir det billigst. Legger som regel om og balanserer hos Ila dekk på Vollebekk i Oslo. De flytter straks til Fornebu, men blir ikke mye lenger unna for meg.

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte nettopp et lite lass med dekk til 6x6en min ( nye sommer og vinter )

Dette valgte jeg da å bestille fra min lokale dekksjappe, han var langt fra billigst, men om jeg kjøper billige dekk overalt og kommer til han for å legge om, føler jeg da på at det blir litt dumt. Greit nok med brukte dekk, men nye, ærlig det hadde jeg følt litt på ble litt rart.

 

Nå blir han Hæppy og jeg får lagt om dekkene selvf i prisen, men da er det lettere å komme med div dill i samme rennet ( og da jevner jammen med prisen seg ut, tror jeg nok ;) )

 

PS. Han vet jo jeg får bedre priser en han kan hi andre steder, men kompenserer med det med knallgod service ??

Endret av Atle Arntsen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...