Gå til innhold

Fortsatt biler fra forsvaret igjen???


ADI

Anbefalte innlegg

Så i en annonse i aftenposten i dag at vestfold skips og industriservice selger alle type LR( fra forsvaret riktignok... :) ) rett fra forsvarets lager...

 

Kan dette stemme?

 

Trodde alle bilene var solgt for lenge siden!!

 

 

Noen som vet noe om dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja... det er mulig at VSOIS har fått lagre biler hos Forsvaret, og nå har blitt bedt om å tømme lagrene? da er det jo enklere å selge rett fra Lager, fremfor å måtte transportere bilene ned til Tønsberg...

 

Ikke vet jeg...

 

VSOIS har i alle fall hatt biler å selge helt frem til nå, det betyr vel at de kanskje ikke fikk solgt riktig så mange de ga uttrykk for da det stod på som verst... Og brant inne med endel vogner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring og spør dem... tlf 333 18 888 ;)

 

 

Høy pris for en ex.mil mener jeg er alt over 35-40.000,- ...

Uansett selger!

Da snakker vil selvsagt standard/original bil.... evt med overmalt karosseri i sivile

farger.

 

Ser ingen grunn til at disse bilene skal være dyrere enn en normalt vedlikeholdt Range Rover av samme årgang, f.eks.

Det er bare det at fine RR 1974 modeller ikke vokser på trær, akkurat.

Endret av xhair
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg spurte ikke om prisen, for da måtte jeg snakke med en annen person der. (skulle egentlig bare bestille deler). Fikk et direktenr men husker det ikke,

 

noen andre som har sjekket ?

 

Ser at 35-40 tusen antydes som ok for Ex.mil, jaja, da betalte nok jeg ihvertfall i overkant med 35 for 74 mod med 41.000km og en del feil/mangler. Men tror nok kanskje allikevel ville ha gitt en god del mer for en med Dieselmotor med lavere km....

 

Noen som vet hva denne egentlig burde gå for (les hva jeg burde ha betalt) ?

 

74-ex-mil 41.000km., 265/70x16 OK dekk, sivil gearkasse, nesten helt tom for olje på gear&red-kasse, Webasto virker ikke, vanskelig å starte, lett for å stoppe, ladeproblemer, def kupelys, def ampermeter, ikke låsbar bak og noe annet småtteri. (har fått orden på det meste nå, men brukt mange timer og noen kroner).

:-) Oddgar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...