Gå til innhold

Lr I Arbeid


Fosen

Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg er redd for at hadde elgen rukket frem til fronten på bilen så hadde det blitt mer enn den som ble road-kill. Forettekker å drepe elg med rifla. Men " Henrik Lefender" har det helt strålende. Den står på tunet med full tank skal få en kjapp vask før turen går til Strømmen Bil for litt kyndig hjelp med et par oppgraderinger ??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Måtte hjelpe opphavet med litt transport idag, og testet først et litt mellomstort lass:

IMAG1184.jpg

 

Etter at den lokale vekta hadde godkjent lasset, fant jeg ut at jeg ville kjøre FULLE lass:

IMAG1190.jpg

 

Så nå kan havregampene til kunden bli mette en tid framover...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De der er firkanta. Noen som husker Donald-nummeret med de firkanta eggene ? :)

 

 

Eggmysteriet, utgitt første gang i 196noe, ble masse styr fordi firkantfolket snakket nynorsk/vossamål.

Må ha vært utgitt flere ganger etterpå, jeg husker hstorien godt.

 

Var noe eget med tirsdag, nytt Donald, fersk hjemmbakt brød og kald melk. Ikke mange gutter ute på kvelden da nei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...