Gå til innhold

Karcher K 650 M pulserer på trykk


oggioffshore

Anbefalte innlegg

Hei

 

Forumet med alle ekspertene....

 

 

Tok fram spyleren, og skulle vaske bilen.

 

Men den greier ikke pumpe opp trykk, med munnstykket tilkoblet, bare pulserer.

gjelder båpde turbo dyse, og vanlig.

kan justere ene dysen ned, og da greier den pumpe kontinuerlig, men med omtrent null trykk.

 

Hva kan være galt? bruker samme vann uttak som alltid.

 

Service gutta hos Karcher, mente det kunne være drit i dysene, men nå har eg prøvd 3 forskjellige. Med samme resultat.

har demontert, får å se om det kanl igge møkk etc i rørene... men det ser reint ut.

Er en trykk bryter / regulator der også. men den får eg ikke løs, eller gjort så mye med.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på selve spyleren?


Skru opp pumpa, og feilen vil åpenbare seg som regel

 

 

Var ikke så lett å se hvor man event justerer.

 

tenkte koble ut trykk sensoren/ bryteren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahh, dette minnet meg på at jeg glemte å ta høytrykksspyleren min inn i hytten før vinteren. Dette har skjedd omtrent annethvert år, håper det er noe billig som har sprukket denne gangen. :(^_^


Ahh, dette minnet meg på at jeg glemte å ta høytrykksspyleren min inn i hytten før vinteren. Dette har skjedd omtrent annethvert år, håper det er noe billig som har sprukket denne gangen. :(^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redd for at Kärcheren vår også har fått forfrysninger.

 

Vanligvis setter vi den i trimrommet i garasjen, hvor det alltid er plussgrader, men i år glemte vi det. Da det var solskinn her forrige helg så skulle jeg spyle litt skitt av bilen, og da var det ikke bare ut av munnstykket det kom vann... :(

 

Men - utover at det kom litt vann steder det ikke skulle komme vann, så fungerte den helt fint, så bilen ble kvitt en masse skitt - og nesten alt av avbalanseringslodd på hjulene... -_-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser ut som turbo dyse og det vanlige munnstykket er gåen .

 

Blir det nye da etterhvert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Friskmeldt.

 

Fikk åpnet turbo spylerøret og de andre rørene.

rengjort, og smurt med vaselin fett, anbefalt hos Karcher gutta i bergen. kan hende han mumlet noen om syrefritt også...hm.

Lå noe møkk i turbo dysen.

 

Men nå fungerer den som ny igjen.

 

Så da slapp man å kjøpe nye dyserør, turbo greien kostet nesten 800 kr.... helt rått, for noe plast rør med en stål kule og dyse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...