Gå til innhold

Feilrapportering etter oppgradering


Anbefalte innlegg

Har ikke fått lest igjenom alt her, men er søkefunksjonen nevnt?

 

Når jeg går inn på seriebil, og søker på bremser, så får jeg opp ALLE postene som har ordet bremser i seg, ikke kun hele topicen som var før. :blink: Før kunne man se på topic navnet om den var interessant, nå må man gå igjennom alle postene... :blink: Synes personlig at det var litt tungvint :(

 

Hmm .. Syntes personlig søkefunksjonen var bedre nå. Har tidligere syntes at har vært tungvint å måtte bla meg igjennom tråder på aldri så mange sider for å finne det jeg leter etter.

Hvis det ikke er noe jeg ikke hadde fått med meg i "gamle" søket! :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 151
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Når jeg går inn på seriebil, og søker på bremser, så får jeg opp ALLE postene som har ordet bremser i seg, ikke kun hele topicen som var før. :blink: Før kunne man se på topic navnet om den var interessant, nå må man gå igjennom alle postene...

På avansert søk er det tre avkryssingsmuligheter.

- Search titles only

- Search posts only

- Do not show a post preview

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg la nettopp inn en ny topic på Defender-forumet.

Der ble første bokstav i hvert ord stor. Gikk inn og rettet det, men da jeg kikke igjen var det fremdeles store bokstaver.

Slik altså. Lugger Og Trekker Dårlig.

Går ut fra at det er en innstilling, men finner ikke ut av det. Ser Stig har fått det samme... Tips?

 

Ronny S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter å ha lest og svart på en PM, fortsetter denne å dukke opp hver gang jeg går inn på en ny side. Hvordan får jeg ordnet slik at den ikke dukker opp igjen?

Samme "problem" som å markere innlegg som lest. Gar man tilbake med nettleserens tilbakeknapp blir ikke meldingen markert som lest og dukker opp igjen. Velger man i stedet forum, messages el.l. under den blå headeren bilr meldingen markert som lest og dukker ikke opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par pm'er jeg skulle svart på, men får beskjed om "you cannot reply". ? :huh:

Alle pm'er dette gjelder er markert med et rødt kryss.

Endret av terratracker
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har et par pm'er jeg skulle svart på, men får beskjed om "you cannot reply". ? :huh:

Alle pm'er dette gjelder er markert med et rødt kryss.

 

Har samme problemet (vist det er problem da..... :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan "Today's active content" legges flere steder enn nederst på "forums" ? før det klikker for meg :wacko: .

Ser ut som om du er blitt bønnhørt. Se View New Content oppe til høyre. Har en mistanke om at Steinar har en finger med i spillet her uten at han har sagt noe. Om ikke har jeg vært litt blind tidligere...

 

 

Har et par pm'er jeg skulle svart på, men får beskjed om "you cannot reply". ? :huh:

Alle pm'er dette gjelder er markert med et rødt kryss.

Det ser ut til at man ikke kan svare på meldinger som avsender har slettet. Kommer tilbake til dette, men bare send en ny PM med samme tittel tilbake til avsender så lenge. Litt tungvint riktignok...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har begynt å leke meg litt med norske språkfiler, men kommer til å ta litt tid før alt er på plass. Det er likevel mulig å bytte til norsk for ders som ønsker det, men dere må ta til takke med en lett blanding av norsk og engelsk i en liten stund framover.

 

Bytte av språk gjøres heøt nede til venstre.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har problemer med å sette inn linker og bilder. Dialog boksen kommer opp til venstre i skjermen, men hele boksen vises ikke slik at jeg ikke

ser ledetekstene.

 

Linjeskift fungerer tydelig heller ikke når jeg skriver tekst.....

 

/Roger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tidligere hadde jeg mapper i innboksen min, finner dem ikke igjen, men tror alt har havnet i en stor innboks.

Klarer å legge til nye mapper, men klarer ikke å flytte noen meldinger inn i de nye mappene :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor finner du lofi-versjonen nå ?

Blir automatisk dirigert dit ved bruk av iPhone. Sikkert noe logikk på forumverktøyet som gjør det. Til forskjell fra tidligere finner jeg ingen måte å få hifi versjonen på iPhone.

 

Hvor finner du lofi-versjonen nå ?

Blir automatisk dirigert dit ved bruk av iPhone. Sikkert noe logikk på forumverktøyet som gjør det. Til forskjell fra tidligere finner jeg ingen måte å få hifi versjonen på iPhone.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...