Gå til innhold

Signatur


Anbefalte innlegg

Enig med Julius, skikkelig irriterende ved mobilsurf

Ja, jeg har tenkt den tanken jeg også.....men stort sette brukt mobilen til å svare på pm...Da er ikke problemet så fremtredende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

før var det vel ingen begrensning, nå er det vel max 5 linjer. med "amnesti" for de som ikke har endret signaturen etter at de nye begrensningene kom.

 

ja det er forskjell på folk. selvfølgelig :P .

men det hjelper ikke å være i sosieteten for å endre signaturen ;) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med frode håland sin signatur. 16 linjer :blink: og nylig endret den.

 

I valget mellom inntekter og utgifter velger jeg inntekter av fornuftsgrunner og utgifter av følelsesmessige grunner...ehhh....og fordi Land Roveren har akkumulert et problem!

 

 

Edward: Land Rover Discovery II TD5 2000 ...mer av veien enn utafor den

Roar: Peugeot Partner 1.9D 2001 "Oss mennesker i mellom"

Merida Matts 24LX ...endelig på og utenfor veien Give: Head x1.0 Her går det nedoverbakke!

Ford Prefect: Furiens Ford Focus 1.6 2000 Har alt fått sin første rustsveising!

Hev vori: Otto: Land Rover Discovery XSM 200tdi R380 1990

Discovery@Offroad.no

Posted ImageKaffekokeklubben

Posted ImageNanocommunity

 

Ble seff mindre når en kopiere den over til quote. ;)

Endret av LR 80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maks signaturlengde er 5 linjer både for Member og Society. Moderator og Admin har ingen begrensning (jeg skal slå Frode med noe hardt neste gang jeg ser han) og gamle signaturer har selvsagt overlevd begrensningen.

Begrensningen er satt for at signaturene ikke skal ta helt overhånd. Jo da, signaturer kan være underholdende, men når du ser den samme lange signaturen om igjen og om igjen i samme tråden blir det litt voldsomt i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hva med frode håland sin signatur. 16 linjer :blink: og nylig endret den.

Jeg kom helt plutselig og fullstendig overrumplende på et aldeles genialt trix (som virker på folk som ikke alltid leser absolutt alle tråder og absolutt alle poster til enhver tid): Si fra direkte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kom helt plutselig og fullstendig overrumplende på et aldeles genialt trix (som virker på folk som ikke alltid leser absolutt alle tråder og absolutt alle poster til enhver tid): Si fra direkte!

 

Du fikk pm den gang ja. :D Så å "henge" meg ut nå etter så lang tid er vel noe lavt tenkt vel. Du kunne jo valgt å svare den gangen og da endret signaturen og "case close".

Endret av LR 80
Lenke til kommentar
Del på andre sider

(....) Pluss ymse

Jeg liker den der. Ymse. Akkurat hva jeg har på tunet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt at jeg ikke hadde svart uten å huske det, for da hadde du skræmt meg på årntli :rolleyes:

 

Finner forøvrig ingen PM her i skuffen, men sier du at du har PMet meg så har du vel det. Altså: Beklager at jeg ikke har svart på en PM jeg ikke har lest og som jeg ikke lengre har! OK? blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir JEG skremt. Det er slike unnskyldninger jeg må lire av meg til kona av og til.... trodde det bare var meg.

 

"Jeg beklager at jeg ikke forstod at det var det du mente, selv om du sa noe helt annet og jeg burde forstått at det du mente var det du nå sier at du mente."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du fikk pm den gang ja. :D Så å "henge" meg ut nå etter så lang tid er vel noe lavt tenkt vel. Du kunne jo valgt å svare den gangen og da endret signaturen og "case close".

hehehe ikke noe sure miner her. ;) Det innlegget du veste til frode var vel egentlig ment opp mont tore den gangen. Han mente at reglene var like for alle ang 5 linjer :D:P

 

OK, så du har kanskje likevel iKKE sendt meg PM som jeg ikke har svart på som jeg ikke finner og ikke (husker å) har lest? :hope:

 

Det var godt, for nå hadde jeg tenkt å gi min lille usynlige venn her ved sida av meg en årntli' skrape, han driver nemlig stadig å tøyser med meg, sånn at noen tror at det er en buktaler i rommet, mens andre bare sier "Gollum"... B):P

 

Mvh Frode

- den kosteligste -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...