Gå til innhold

bilder


Anbefalte innlegg

sikkert steinar og tore som sitter og ler seg skeive igjen. bare vent litt til nå så kommer det snart en "board message" som får en stakkars nøden garasjemekker til å få hjerteinfarkt :lol: .

 

forrige gang forumet var nede så varte det I FLERE MINUTTER ! og jeg rakk å bli stressa med abstinens-symptomer osv blush .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke svare for Steinar, men jeg humrer nå litt her jeg sitter jeg da...

 

Det er tydeligvis en feil. Aner ikke hva eller hvorfor. Tror ikke Steinar driver med noe vedlikehold. Vi skal nok få fikset det, men det blir nok ikke gjort noe før i morgen ettermiddag. Nå er det natta og i morgen er det en arbeidsdag på den betalte jobben. Jeg får bare håpe at ingen får varige men av å være uten bildegalleriet en stund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

den stemmer ikke helt lenger.

 

kopier teksten, som vist med rød pil på bildet under. istedenfor å høyreklikke på bildet for å kopiere osv.

 

feite au. når jeg ser på bildet nå, så ser jeg att pilen er feilplassert blush , skitt au. den skal være på bolken under som heter "image link"

gallery_2023_9_346193.jpg

 

til adm: der kunne det forresten stått rundt, så hadde det bare være å lime den inn i posten :rolleyes: ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...