Gå til innhold

LANDSTREFF 2017 -offisiell tråd-


ole jacob

Anbefalte innlegg

  • Svar 99
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Pickup'en kom med svaret her :-)

 

Beklager at priseksempelet var egnet til å skape forvirring, jeg skal se på om det kan klargjøres imorgen, fjerner linken inntil jeg har fått sett på det..

 

Men, altså:

 

Hoopla sin billettløsning har begrensede muligheter for hvilke parametre som kan være med på å bestemme billettprisen, derfor er det kun mulig å bestille treffdeltakelse inkl godtepose for én bil med campingenhet.

Det er fire alternative treffavgifter:

Halv eller hel uke. Medlem eller ikke-medlem.

 

Alt utenom treffavgiften for ett kjøretøy må betales for ved ankomst.

Vi har gjort det mulig å melde interesse for/bestille dette på onlinebookingen, men det lot seg altså ikke gjøre å ta forhåndsbetaling for dette.

 

Det innebærer at, om man har med seg lekebil på henger og masse passasjerer, må ekstrabilen, t-skjorter til passasjerer og klistremerker til alle ungene betales ved ankomst.

 

Eksempelet skulle vise at en ukes treffdeltakelse for en bil er booket og betalt for online med 1.300,- og at ekstrabilen, ekstra trøyer og annet utgjør 950,- som må betales "i luka". Totalt 2.250,-.

Vi skal komme med en forhåpentligvis klarere prisliste i løpett av etpar dager.

 

 

 

"Off Road pay-and-play" innebærer at du må betale til klubben (lokal offroadklubb) som stiller kjørefeltet til disposisjon, for å kjøre der.

Endret av ole jacob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men er ikke den linjen en oversettelse av den norske over som koster 1300?

 

Nei..

 

Håper svaret mitt over var litt klargjørende. Ser at oppsettet på excelarket ga rom for tolkning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skjønte jeg endelig dette.

 

Beklager at jeg maser, men jeg tenkte at når jeg lurer, er det sikkert flere som kan misforstås dette, og da er det best å få avklart tidlig.

 

Skal være ærlig å si at det var mere som forundrer meg, men har begynt å forstå.

De 75 kronene lurte jeg en stund på, men det fant jeg ut.

Den engelske teksten, med grønn skrift, tydet på var samme som linjen over, bare oversatt til engelsk. Det var nok der jeg tenkte feil.

 

Pay-n-play kunne med fordel vært skrevet på norsk. Det er mange som ikke bruker engelsk sleng i hverdagen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte at begrepet var kjent fra de britisk magasinene mange av oss leser når vi sitter i fred og ro på et avlukke, mens viktig arbeide pågår...?

 

Godt at forvirringen er litt mindre nå :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Mikal:

Vi stilte med "Baltazar" på Landstreffet på Karmøy i 2015. Tror vi stilte med den eneste (?) ex.mil med militær girkasse. Var med på mange av utfluktene på dette treffet. Ex.mil ble plassert nesten først i kolonnen og alle tok hensyn til farten. Jeg synest bilen og girkassa trives best i rundt 60 km/t.

Dette var et utrolig flott arrangement med masse gode minner.

Ikke noe å bekymre seg for ift om de tar hensyn til litt langsomme kjøretøy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mikal:

Vi stilte med "Baltazar" på Landstreffet på Karmøy i 2015. Tror vi stilte med den eneste (?) ex.mil med militær girkasse. Var med på mange av utfluktene på dette treffet. Ex.mil ble plassert nesten først i kolonnen og alle tok hensyn til farten. Jeg synest bilen og girkassa trives best i rundt 60 km/t.

Dette var et utrolig flott arrangement med masse gode minner.

Ikke noe å bekymre seg for ift om de tar hensyn til litt langsomme kjøretøy?

Så da ser vi deg på landstreff til sommeren også da ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare spørre:

Korleis blir det med påmelding/treffavgift for folk som kommer med bil som ikkje skal ha startnr.? Er det bare å bestille billett som vanlig eller er det noko anna då?

Må bare spørre:

Korleis blir det med påmelding/treffavgift for folk som kommer med bil som ikkje skal ha startnr.? Er det bare å bestille billett som vanlig eller er det noko anna då?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer enda på dette jeg...??

 

Vil tro den stenger når treffet er over vil jeg tro ;)

Men rabatter kan du gå glipp av om man venter for lenge av og til. Men har ikke sjekket om det er tilfellet i denne sammenhengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Det er ingen rabatter knyttet til forhåndspåmeldingen, den er enkelt og greit mest for at vi skal få en pekepinn om hvor mange som kommer.

MEN; Forhåndspåmelder du deg, er du sikret komplett goodiebag inklusiv treffskjorte i den str du krysset av for på påmeldingsskjemaet.

Det er jo en viss fare for at utvalget begrenses etterhvert som beholdningen minsker, i og med at vi ikke kan ta høyde for alle varianter av alt.

(Det er endel bestillinger fra leverandører som skal gjøres, derfor hyggelig om vi får et bredt bestilllingsgrunnlag.)

 

Påmeldingen er åpen i alle fall frem til tre uker før treffet. (Ca. 1/7-2017)

 

 

Dere som av en eller annen grunn velger å delta med annen bil, melder dere på akkurat som vanlig. Dere får skilt / "nummer", men står fritt til å smykke ut bilen med dette ;-)

Det er dessverre ingen straffegebyr, heller.

Endret av ole jacob
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Veldig vanskelig å si hvor mange som kommer - det er i alle fall over 40 forhåndspåmeldte ved siste telling.

Men så er det jo sånn at de fleste bare kommer. Det er liksom ikke så viktig å si ifra på forhånd.

De siste landstreffene her sørpå har samlet rundt 150 ekvipasjer.

Vi har ingen grunner til å tro at det vil bli annerledes iår -har jo tross alt bestlt bra vær! :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landstreffsidene på nlrk.no er oppdaterte med siste nytt og annet relevant info.

 

Også iår lar vi deltakerne ta med seg nye og brukte deler, turklær og andre relevante ting de har liggende,

for å tilby dette for salg under landstreffet.

 

Vi setter av fredag ettermiddag fra kl 14:00 til dette markedet/swap meet'et.

swapmeet.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruk emneknaggen 

 

#lrborgen2017

 

for å publisere landstreff-relaterte bilder på instagram!

 

Bildene som publiseres her vil rulle og gå på skjerm i leiren under treffet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...