Gå til innhold

Range Rover Special 2016, 10 sept Vestby Prestegård


robertsoevik

Anbefalte innlegg

Range Rover Special 2016
Vestby Prestegård
Lørdag 10 september
kl 1400 og utover

NLRK avd Øst og rangerovermonteverdi.com har gleden av å invitere til Range Rover Special's Jubileumstreff lørdag 10 september.

Arena for dagen blir historiske Vestby Prestegård.

 

Innhold er fremdeles under utarbeidelse men det blir besøk fra England med unike historier fra en legendarisk kryssing av Kongo i 1974/1975.

https://m.youtube.com/watch?v=vDtBcI-l2eY linken viser for det meste oppblåsbare Avon-båter og elvestryk, men vi blir med på det nærmest ukjente landeveien supportteamet tok gjennom mer eller mindre farbare landeveier gjennom det enorme landet.

Range Rover feirer og sitt 45 år jubileum i Norge i år, så det jobbes med to jubileumsmotiver i den anledning - om dette blir t-skjorter eller noe annet kommer vi tilbake til.

I alle fall, sett av datoen 10 september for en innholdsrik LR dag i Vestby.
Programmet oppdateres underveis.

Kjetil & Robert

Zaire River Expediton_VESTBY_2048x1448_1MB.jpg

Endret av robertsoevik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 2 uker senere...

Dersom du eller dere vurderer å ta turen ned, post gjerne i tråden, send en PM, evt en mail til:

rrs2016 (alfakrøll) rangeroverspecial (punkt) com

 

Lettere å planlegge når en har circa antall ?

 

Rob

Teaser%20RRS2016%20mud1.jpg

Endret av robertsoevik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Jeg ble faktisk ikke oppmerksom på at Classic var i det før for ca to år siden. Tror det ble bevisst brukt i 2006 og 2007. Pr idag er det droppet for godt, så kom med hva som helst - også samme hva av LR ?

Sjekk hva jeg fant i Singapores gater idag. That's a first! Veteranregistert.

WP_20160605_031.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Litt mer info for årets treff vedlagt som pdf. Regner med at denne kommer med i 4wd og når neste nr publiseres.

/Rob

 

Edit: Plakett, mulig det kommer på ett par sponsorer her før trykking

http://www.lrforum.com/forum/uploads/gallery/album_544/gallery_4288_544_73475.jpg

4wd RRS 2016 doublespread.pdf

Endret av robertsoevik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Jeg vil svært gjerne komme til RR Spesial i år, men er ikke helt sikker på om bilen blir ferdig. Den er nå til hellakkering, og så skal den monteres og "innredes".

 

Om jeg klarer å komme til Vestby Prestegård den 10. september, så vil jeg gjerne bestille skilt, og t-skjorte. Sistnevnte i xl.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...