Gå til innhold

pickup

Anbefalte innlegg

  • Svar 276
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Høres bra ut. Regner med det blir et landstreffmerke som skissert på NLRK, den må jo få plass sammen med de forrige merkene :-).

 

Tenkte også om klubben kunne laget noen nye hvis de skal ha klubbshop der oppe :)!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft! Da kjører jeg opp for å få merke og så bærer det rett ned igjen ;-).

 

Neida, vi har allerede vært i kontakt med campingen, så dette blir nok bra!

 

Så blir det nok mange stopp på veien med en rakker på 2.5år i baksetet ;-). Har dere tips til omveier på veien så skrik ut. Mulig jeg drar innom Namsos for å besøke familie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Spørs på definisjonen da. Verdens nordligste Landstreff for NLRK er det, men det har da vært mange LR-treff enda lenger nord.

Joda, ser den. Tenker vel mest på et organisert klubb fellestreff. En skal vel rimelig langt opp i Canada for å komme på samme grader nord. Ser ikke for meg at Land Rover miljøet i Alaska er av dimensjoner.

Noe å bruke i markedsføringen av Landstreffet?

https://en.m.wikipedia.org/wiki/69th_parallel_north

Endret av robertsoevik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg har vært litt på FB og kommentert at det er mulig å kjøre Fiplingdalen "Villmarksveien" eller RV17 for avveksling fra E6 i Nordland. Tenkte du på andre omveier og stopp?

 

Ja, jeg er egentlig åpen for det meste jeg. Første gang jeg drar nord for Namsos siden jeg var liten, så ønsker å få med oss så mye som mulig :)! Eneste begrensningen er at jeg har med en campingvogn, så vanskelig å kjøre noen veldig kronglete veier :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du veldig stor vogn?

Fiplingdalen til Trofors og videre på gammel rute over korgfjellet? Kanskje noen andre har synspunkter på hvor man kan kjøre med vogn?

 

RV 17 med ferger er vel ikke noe gøy, men det blir ferge uansett hvis du kjører norge. Om du krysser Tysfjorden kan Kjøpsvik anbefales som en av veiene, og krysser du Vestfjorden kan du velge avstikkere fra E10.

Litt smak og behag - god tur!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...