Gå til innhold

Ex mil. "Svibrent"


Anbefalte innlegg

Ser ut som Relet til Nato greiene som sitter bak førersetet som starta hele greiene. Godt svidd bak der iallefall. Det tar strøm rett fra batteriet og til det til relet, så til bryter.... Er i ett eller annet av det Webasto drite det starta i. det er jeg 99% sikker på... Men alt er svidd.. så vanskelig å se... Men man ser hvor det er mest svidd hen. Men jeg graver meg ned til der alt var som før. Og legger opp nytt derifra... Der får vel du og svar på spørsmålet til Rolf, om det blir nytt ledningsnett.. Men alt dette blir bedre forklart utover i tråden :)

 

Har vel en god del "start" deler. Men det første start greiene jeg skal begynne med ligger på Jevnaker ;)

 

Pickup??? Det har jeg jo allerede blush


Jaja.. Men bil ska det bli :D

PA270493.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er: Tak, bakdør, framdører, dashbord, batterier, setekasse, sikkert noe annet og. Demontert. Dette bildet tok jeg søndag morgen før jeg begynte med dagenes arbeid.... "Dagens" arbeid på søndag var: Montere natokrok, fjerne all dritt som var igjen i førerhuset, ble noen svartsekker der gitt blush Også høytrykk spyle den... Litt mere bilder av hvordan ting var Søndags morgen kommer :)

PA300630.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen bilder før vask. For en uke siden. Webasto ble også demontert for en uke siden. Like hel.... Men det skal ikke sies om det relet til den... Bensinpumpa til webastoen var også veldig godt grilla... Skjønner ikke at tanken er like hel... Et under at den ikke eksploderte.. Men kom vel gudselov ikke nok oksygen til. Hadde vel ikke vært rare greiene hvis den eksploderte. Som dere ser er vindusvisker-motoren like hel :):lol: Alt som var helt og brukbart inni her er en stor glede. :) Jeg var forberedt på det verste. Men det skal sies at det var enkelte ting her som gir et tilbakeslag... Men: Det vanskelige er en bagatell, det umulige en utfordring. Her tas alt på strak arm ^_^

PA300574.JPG

PA300575.JPG

PA300576.JPG

PA300577.JPG

PA300578.JPG

PA300579.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville bytta hele ledningsnettet.

 

HELE ledningsnettet er ganske mye. Alt av ledninger i front, ledninger fra startrele osv. Jeg kan vel presantere delelagret mitt. Kjøpt en komplett torpedovegg fra Gaute. Jeg kommer til å ta ledninger osv fra den. Dette får dere se når jeg begynner. Metall-dashen skjerma for mye varme, bare se på vindusvisker motoren, den er enda hel. Jeg ser skjøter inn nye ledninger der de gamle er brent. Der de gamle strømpene er smelta bytter jeg, men det skjønner dere jo. Jeg ser ingen grunn til å skifte HELE ledningsnettet. Da det er unødvendig da mye er bra :) Så jeg kommer til å skøte inn ledninger fra denne torpedoen over til der de gamle ikke er brent

PA300636.JPG

PA300639.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter forrige bilder ble ble bilen vasket. Montert natokrok, webasto ut, og sikkert mye annet jeg har glemt+ litt surring. Etter det ble vel bilen kjørt inn... Og da har enda mere skjedd... blushB) Der får den godt selskap sammen med en traktor, og enda en Land Rover :lol: Slenger med en god del bilder og :)

PA270540.JPG

PA270532.JPG

PA270554.JPG

PA300573.JPG

PA300574.JPG

PA300580.JPG

PA300581.JPG

PA300582.JPG

PA300585.JPG

PA300586.JPG

PA300587.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...