Gå til innhold

Arcticgangster en 88" 2.5td


pirmin

Anbefalte innlegg

  • Svar 133
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

Takker!

I nærheten e vel å ta hardt i, bor i Narvik.

 

image.jpg

Nygodkjent bil :)

 

Nu når den e godkjent kan æ starte me resten.

Har takgrind som skal på, den må males først, me storfjellski på 194cm så går d ikke å ha de inni bilen.

Må få inn litt teppa og matte, nu e d ingenting sånt fremme.

E et stort, men med bilen. Den har ikke servo, har starta jakta på dela.

Om non vet ka æ treng og har det, skrik ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har begynt å få kontroll på hva jeg mangler av deler for å montere servo. Bilen har defender styresnekke, så servosnekke er bolton.

Pumpe, servo, rør, reservoar og slanger får jeg tak i, men mangler braketten for å feste servopumpen til motoren. Motoren min har bare feste for dynamoen, jeg trenger festet til dynamo OG servopumpen.Har sendt mail til alle som hugger 200tdi og sender til norge på ebay. Foreløpig uten hell. Noen som har en skjært/gåen motor som ikke trenger braketten lengre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! ?

(Min far er født og oppvokst i Narvik. Jeg har mye slekt i Bjerkvik.... Blir nok en tur oppover om ikke så lenge) ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Landstreff på hjemmebane, nesten iallefall :)

Har fått flere svar idag fra huggere i England, dette er deler de ikke har, bilen er hugget, motor solgt eller kastet.

Ser for meg at bak en garasje står det en gåen motor med delene jeg trenger.

Mulig denne passer sammen med festet jeg har til dynamoen?

image.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...

Ca 1500,- for hovedlysene og under 200,- for baklysene hos en random ebayselger.

Nå skjedde det noe feil med bestillingen av hovedlysene, hadde bestilt et par, men det kom en. De ettersendte en lykt til. I beskrivelsen av lyktene som jeg i utgangspunktet bestilte sto det ingenting om DOT, E eller SAE-merking, men de jeg mottok hadde denne merkingen. De jeg egentlig bestilte var avbildet to i en eske, de jeg fikk var en i hver eske.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet skulle det være lett, men ser ut som selger har slettet noe. Salget ligger ikke lenger i purchase historyen min. Måtte gå via messenger for å finne den...

Men fikk tatt en screenshot, selger har gjort noen endringer.

Mine lykter kom i en annen innpakning

IMG_0083.PNG

Endret av pirmin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...