Gå til innhold

Endelig en Defender.


fRRode

Anbefalte innlegg

Etter manger år med diverse Range Rovere, Disco og Seriebiler, ble det endelig en Defender på meg. For en uke siden ble jeg den lykkelige eier av en 2005 my 130. Den går på grønne skilter og ha overdrive og A/C. Den har innlagt vann, og et lunkent varmeapparat. Det er heller ingen tvil om at den gå, det hører jeg!

 

138961233460175700_resized.jpg?width=136

 

Så får vi se om det blir noen modifikasjoner på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan nesten kalle det et impulskjøp. Så annonsen sent på lørdag. Søndag, før tolv, var handelen i boks. Mandag stod bilen på tunet. Har lenge gått og tenkt på en 130.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var heldig som ikke dro på treff den helgen, og som bor under en time fra selgeren. :)

 

Har flere pakker underveis til bilen, faktisk ikke noe offroad orientert. Dette skal være enturbil. Tror jeg blush

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulere Frode, ja nå blir det vel, nytt diesel program, vgt turbo, 3" rettigjenniom eksos, senking, 20" felger, tykke stab stag osv :P:lol:

 

Men litt seriøst, så gratulere, tenkte på den selv, den var priset pent :) og de siste to årene med td5 Defender er nok noe av det beste man kan kjøpe...etter min mening iallefall...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg 3 kolli med varer underveis til lastebilen. To fra Tønsberg og ett fra England. Alt ble bestillt søndag kveld. Det fra Tønsberg ble sendt mandag med posten, det en kolliet ligger på postkontoret, det andre har posten sendt til Kristiansand :blink: . Varene fra England ble sendt i dag, onsdag, med UPS, skal ankomme til mandag. Posten derimot sier ingenting om når det siste kolliet dukker opp. Blir spennende å se hva jeg får først. :wacko:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ikke noe stress med disse bestillingene. Tønsberg og Posten vant, pakkene dukket opp i dag. Nesten 40 kg med lyddemping. Får om det blir stillere inni bilen, den blir ihvertfall tyngre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...