Gå til innhold

Captain Slow


Jon_bovi

Anbefalte innlegg

  • 3 måneder senere...
  • Svar 79
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 3 måneder senere...

Imponert over hva du får til;-)

 

/ Øyvind P

 

 

Okey! Så da er jeg tilbake igjen. Det er lenge siden det har skjedd noe her nå. Dvs på tråden. Med bilen har det skjedd en del. Det er over et år siden jeg sluttet å poste i denne tråden, men jeg har ikke sluttet å fikse på bilen. Og ikke minst, BRUKE bilen. To uker etter forrige post, dvs oktober 2011 tok jeg bilen til EU kontroll. Gikk igjennom med null feil! Jada! En smule rørt selv. Etter dette har jeg vært på langtur med bilen, rundt 200 mil over seks dager, samt en haug med småturer og litt offroading i elvedalen og slik. Jeg har tatt bilder av alt dette, og tenkte jeg skulle legge dem ut nå for å fullføre sagaen. Om enn litt forsinket;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Hei Kristoffer,

 

Jeg snublet tilfeldigvis over denne gamle tråden. Vet ikke om du har bilen fortsatt?

Imponerende å se hva du har gjort med den, fantastisk jobb :-) Veldig gøy å se bilen igjen :-)

Jeg eide bilen I noen år, mener det var fra 1997-1999/2000. Jeg kjøpte den av en kar fra Fana I Bergen, den hadde da ikke vært registrert på flere år.

Den startet og gikk (såvidt), røykte noe vannvittig husker jeg. Så kun røyk I speilet da jeg kjørte den hjem :-)

Jeg byttet stempler og stemperfjærer, gikk over bremsene og div elektriske feil og fikk den godkjent.

 

Jeg solgte den til en kar fra Kirkenes, han fok flyet til Bergen og kjørte bilen hjem.

 

Skal prøve å få lagt ut et bilde fra da jeg hadde bilen.

 

Mvh,

Trond Jarle Taule

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...