Gå til innhold

D3/4 - Detachable/removable Towbar Security Plate


Tysen

Anbefalte innlegg

Mange tråder om faste og løse hengerfester, og for å være på den sikre siden ønsker eg å kjøpe denne sikkerhetsplaten som det er refferert til. Finner den på e-bay, men selger sender ikke til Norge ser det ut for.

Min D4 fra 2013, hadde og fastrustet og slarkete hengerfeste når eg kjøpte den. Men etter allerede å lært meg å løsne feste fra min tidligere D3, var det kjapt å få det av, men det er nå greit at det garantert blir hengender fast til kampingferien er over.

 

Noen som vet hvor platen er å få kjøpt?

Om noen har denne platen liggende, og ikke trenger den lengre? Send meg en melding!

Om noen har den liggende, og kan oppgi mål slik at eg kan få noen til å laget meg en, hadde det og vært til hjelp. Skriv gjerne opp mål på vedlagt bilde, så kan eg få en kollega på jobben til å lage en tegning av den.

 

 

12.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...
42 minutes ago, PCFM said:

Tar opp denne igjen. Er det noen som har en slik liggende - eller har lyst til å produsere opp noen? Ser det ligger en på finn, men det var ikke så sjarmerende priset akkurat...

Neste gang du bestiller deler eller servicekit, så tar du med denne? 
 

https://www.advancedfactors.co.uk/kit434-swan-neck-security-plate-kit-1230032-p.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den må jo ikke være maskinert. 

Stålplate og vinkel kutter funker i nøden. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...