Gå til innhold

Lydsignaler D2


hahaug

Anbefalte innlegg

Vært diskutert før og tror ikke vi ble noe klokere på det da heller. Min har alltid vært slik. Mener å huske at vi spekulerte i at de tre pling etter oppstart betyr at spenningen ble lav under start. Min plinger selv med mye strøm og rask start.

 

Loh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Søkte selv på dette for litt siden, fant noen prosedyrer som involverte tenning av/på og setebeltet inn/ut x antall ganger av låsen i et eller annet system jeg ikke husker, men jeg fikk det aldri til. Men fikk endret det lett med Nanocom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sebebeltepling på min heller.

Eller automatisk låsing av dører under kjøring.

Så fikk jeg Nanocom og nå har jeg begge deler. :)

Lurte på å finne den frem og se om jeg får automatisk innfelling av speil ved parkering og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke sebebeltepling på min heller.

Eller automatisk låsing av dører under kjøring.

Så fikk jeg Nanocom og nå har jeg begge deler. :)

Lurte på å finne den frem og se om jeg får automatisk innfelling av speil ved parkering og...

Jøss. Kan den gjøre alt det. Kan ikke huske å ha sett det i manualen.

Selv fant jeg ut ved en tilfeldighet at hvis du holder inne låseknappen på nøkkelen, tennes parklys som følg meg hjem lys. Slukker av seg selv etter en liten stund.

 

Loh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...