Gå til innhold

Nyttårstreff på GMS 6-8 januar 2017


ahysky

Anbefalte innlegg

Skjermbilde%20gms.JPG

 

Det inviteres til nyttårstreff i år igjen.
Treffet blir i samme ånd som tidligere med vekt på det sosiale. Finn fram teltet og turutstyret og ta deg fri fra forpliktelsene i heimen for å treffe likesinnede. Vi får bare håpe snøen kommer å gjør treffet enda bedre.
Du kan komme allerede på fredagskvelden og være over til søndag, eller kun ta enn dagstur en av dagene.

En snakkis i alle år har vær røyken i grillhytta....Vi har nok en gang forsøkt å utbedre røykproblemet og de som kommer vil får se om det har gitt resultater:-)
Nytt av året er at vi har strøm på området som det er mulig å dra nytte av. Ta med skjøteledning. Klubbhus med varme og lys som kan brukes til overnatting ved behov
Vi har i år tilgang på unike muligheter for originale biler, "offroad for alle" prosjektet vårt nærmer seg ferdig. Dette i tillegg til flere ny løyper i området vært. Flere av sporene til GMS Extream challenge kan kjøres hvis du tar sjansen.-)
Treffet blir kjørt etter NBF regelverk med lisenser og treffavgift.
Det er kiosk på stedet med kortautomat

Spørsmål ? ta kontakt
Velkommen skal du være og del gjerne arrangementet med dine offroad venner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

er det andre krav til bil, fører, utstyr, papirer, forsikring etc her ift hva som gjelder f.eks i Elvedalen, Rena, Odalen eller andre steder ?

 

Det er ofte litt variasjoner, greit være klar over om man brått står der en dag... :-)

 

Vi arrangerer etter NBF`s regler med lisen, enten engangslisens på 75,- eller årlisens/familielisens. + en treffavgift til KNA avhengig av hvor lenge du blir på treffet. Regelverk, se NBF`s §920 Terreng touring

 

Bilen skal være i orden og med stor vekt på bremser. Ellers ingen krav hvis du ikke har en helt spesiell utstyrt bil.

I utgangspunktet er de fleste biler som er godkjent på vei, også godkjent i terrenget..

Selvfølgelig gyldig førerkort.

Av utstyr som vi anbefaler er brannslukker og oppsamlingsbeholder.

 

 

Er dert noen dere lurer på, spør i vei og jeg skal svare fortløpende

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass i klubbhuset, eller må vi ta med taktelt på henger? Tror vi trenger 3-5 plasser fra fredag til lørdag.

 

Det eneste som er spesielt i forhold til bil godkjent på vei, er vel at batteri skal være festet med metall(bøyle).

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det plass i klubbhuset, eller må vi ta med taktelt på henger? Tror vi trenger 3-5 plasser fra fredag til lørdag.

 

Det eneste som er spesielt i forhold til bil godkjent på vei, er vel at batteri skal være festet med metall(bøyle).

 

 

Ja, det er plass i klubbhus, det er type sovesal....

 

Det er kun krav til at batteriet sitter fast,

3.5 Elektrisk anlegg Batteriet skal være sikkert fastmontert og det skal være beskyttelse over batteripolene. Elektriske kabler og ledninger skal være godt klamret.

 

Det som kan være utfordrende er hvis du kommer med en soft top, da må det være en form for veltestruktur montert..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da lar vi taktelt bli igjen hjemme. Med mindre det blir å prøve nye dekk, da kan det hende det får stå på hengeren. Men vi satser på sovesal 1.

 

I hvertfall 2 personer, sjekker om vi blir flere.

Endret av finnarne
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi beskjed til jentungen, hun er muligens "mottakelig" for snorking. Jeg lukker øra når jeg skal sove.

 

Hvor mange er det plass til, og hvor mange er vi som skal sove der ?

 

pr nå:

Landreas

Finn-Arne

Amalie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal gi beskjed til jentungen, hun er muligens "mottakelig" for snorking. Jeg lukker øra når jeg skal sove.

 

Hvor mange er det plass til, og hvor mange er vi som skal sove der ?

 

pr nå:

Landreas

Finn-Arne

Amalie

 

Jeg tror rommet er rundt 60 m2, så du kan vurdere selv hvor mange det er plass til:-)

Hmm kanskje e får hive meg på med overnatting da :)

 

 

Det synes jeg du skal gjøre Atle......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis dattera er litt vár, så kan du jo høre med Trond om Sørlandsmafiaen kan bo der nede i hjørnetanna. :D

 

Hei, det er muligheter for overnatting i eget rom i "klubbhuset" da vi har et arkiv rom som kan benyttes til overnatting :unsure:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...