Gå til innhold

Treff i Hønefoss traktene...


Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Da tok jeg meg en tur til gjestegården i dag, men traff ingen andre der. Så ingen Land Rovere der heller, og når jeg spurte om rommet som var reservert, viste de ingen ting, men ble vist til det lille rommet. Etter å ha ventet der en stund uten å se noe til andre, dro jeg igjen. Var det andre der?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok jeg meg en tur til gjestegården i dag, men traff ingen andre der. Så ingen Land Rovere der heller, og når jeg spurte om rommet som var reservert, viste de ingen ting, men ble vist til det lille rommet. Etter å ha ventet der en stund uten å se noe til andre, dro jeg igjen. Var det andre der?

 

Det var en kjip start på klubb aktiviteter rangeroverp38....er nok hektisk nå rett før jul! Velkommen skal du være til Range Rover Special 2 september neste år!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tok jeg meg en tur til gjestegården i dag, men traff ingen andre der. Så ingen Land Rovere der heller, og når jeg spurte om rommet som var reservert, viste de ingen ting, men ble vist til det lille rommet. Etter å ha ventet der en stund uten å se noe til andre, dro jeg igjen. Var det andre der?

Ble mekkedag istedenfor. Synd det ikke kom andre enn deg.

Land Rover trekker kanskje inn i skrulokalet når det blir kaldt? Jeg gjør det iallefall...

Håper vi kan treffest en gang. På neste treff i Hønefoss traktene, raneroverp38, det blir vel i Januar en gang.

 

Så får vi alle ta oss sammen til Januar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rolig i svingene nå folkens. Se Ragnars post litt høyere opp. Det er snakk om Lørdag 4. Desember. Altså neste uke...

Neste uke? Det var vel 4 Lørdag i månden, og fri i Desember/Juni.

Rett meg hvis dette er feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Det var en kjip start på klubb aktiviteter rangeroverp38....er nok hektisk nå rett før jul! Velkommen skal du være til Range Rover Special 2 september neste år!

 

 

Ja, det ble en kjip start på klubb aktiviteter, men regner med at slikt kan hende av og til. Takker for det, og gleder meg til å kunne få vært med på Range Rover Special.

 

Ble mekkedag istedenfor. Synd det ikke kom andre enn deg.

Land Rover trekker kanskje inn i skrulokalet når det blir kaldt? Jeg gjør det iallefall...

Håper vi kan treffest en gang. På neste treff i Hønefoss traktene, raneroverp38, det blir vel i Januar en gang.

 

Så får vi alle ta oss sammen til Januar :)

 

Ja, var synd andre ikke kunne komme. Regner med at det er flere som begynner på noen prosjekter nå.

Jeg håper også vi kan treffes en gang. Hadde vært hyggelig å få møtt noen av folkene på forumet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her skjer det ting..... Vi har som nevnt hatt huset fullt i helgen.

 

Bord i det lille rommet var bestilt. Synd det ikke kom flere.

 

Det ser ut som Ringerikingene er litt redd for å stikke nesen ut, men jeg er sikker på at det løsner etter hvert.

 

Dette er ikke skummelt idet hele tatt. Og ikke seriøst slik at noen får ansvar for noen ting.

 

Bare møte folkene på Forumet for å prate, se på hverandres vogner, evnt ta litt mat og kaffe.

 

Du må ikke kjøre Land Rover den dagen, det hjelper å være interessert i disse fantastiske vognene. Alt fra de flotte gamle seriebilene, Defender, Freelander, Evoque, RRC, Discovery, til de nyeste dyre RR.

 

Man trenger heller ikke være medlem i NLRK.

 

Neste treff er JANUAR 28. 2017. kl 12:00 til 14:00 Jeg reserverer et par bord

 

Det er fjerde lørdagen i måneden. neste igjen 25 februar.

 

Bare å notere i almanakken.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

 

 

Neste treff er JANUAR 28. 2017. kl 12:00 til 14:00 Jeg reserverer et par bord

 

Det er fjerde lørdagen i måneden. neste igjen 25 februar.

 

Bare å notere i almanakken.

 

 

 

Vi får varsle om treff i god tid denne gang. 16 dager ;)

Skal prøve å legge ut så det havner på Facebook i vettug tid og. :lol:

 

Mvh Han som eier 4 LR, men ingen er treffklare <_<

P1030083.JPG

Endret av Land Rover for alle penga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Som jeg skriver på facebook. Holdt av to bord, det var masse folk der når jeg kom kl 1155.

 

Det ble litt for dumt å holde på bord til noen som ikke kommer. Ingen kontakt uten en sms fra en kamerat fra Åmot.

 

1230 fjernet jeg lappene og stakk.

 

Jeg venter til det er mer intereesse for disse treffene med å gjøre noe som helst...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg skriver på facebook. Holdt av to bord, det var masse folk der når jeg kom kl 1155.

 

Det ble litt for dumt å holde på bord til noen som ikke kommer. Ingen kontakt uten en sms fra en kamerat fra Åmot.

 

1230 fjernet jeg lappene og stakk.

 

Jeg venter til det er mer intereesse for disse treffene med å gjøre noe som helst...

Kanskje det jeg skrev etter treff nr1 ikke var så dumt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...