Gå til innhold

Treff i Hønefoss traktene...


Anbefalte innlegg

  • Svar 121
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Sefølgelig, det kan vel komme folk fra Finland for den slags skyld.

 

Det var bare at treffet skulle være i Hønefoss traktene, da jeg har militær girkasse, og Hønefoss egentlig er langt nok :P;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært interessant det, er jo egentlig ganske mange i området. Men mange av oss er opptatt med 1000 andre ting også så greit med forvarsel i god tid :D

 

Edit: Hadde jo jordetreff en del ganger før på vinteren, og det var ihvertfall populært B)

Endret av jermundpr
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også var det dette med sted. Ragnar foreslo i høst; Rustad Kafe på Sokna. Bra sted, stor parkering, og flotte turområde.

 

Det er jo noen åkre rundt her og. Mulighet for å stå på et jorde er jo en mulighet, etter at de har treska.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er det vel høsttur til Helvete.....

Helga 17nde er det LR treff på Mageli /Øyer...

Helvetesturen ble først planlagt til denne helgen men ble flyttet til helgen etter. Det er en egen tråd på denne turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et slikt treff må være en fast lørdag eller søndag hver måned. Vanskelig å sitte her inne å prøve en dato. Spikre en dag, og folket siger inn etterhvert.

Rustad Kafe er en flott plass. med turmuligheter som det blir nevnt.

 

1 lørdag i måneden, er den ledig?

 

Vestby 2 lørdag i måned

Furulund 3. lørdag i måned

Midt Telemark 1 søndag

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JokerS30, det er det flere som må google. blush

 

Tror Per Erik Berge fra Ringerikes blad skulle komma til meg en tur og. Kanskje vi får det i avisa og? Men da må jo alt være stempla da ;)


Jeg veit om en Defender og en Ex mill som ikke er i LR miljøet som jeg kan formidle det til :)


Rustad kafe er nå egentelig i lengste laget fra Viker, med militær girkasse.... Men, vi kan vel prøve en gang, og hvis det ikke går, kan vi vel finne noe mere lokalt? Tenker nærmere Hønefoss....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette høres spennende ut.

Hva med Helgelandsmoen da? Med General Hotell. Masse plass der. Naturlig knutepunkt med veiene E16, 35 og 241 som møtes.

Offroadløypene til Hønefoss Offroad og tanksløyper rett i nærheten. Kanskje det hadde gått an å få til en avtale med dem om noe kjøring?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje noen som kan ta kontakt med Ringerike offroad klubb og sjekke om de fortsatt kjører på Helgelandsmoen og vil ha besøk en helg? De pleide å arrangere litt trial kjøring der men bare for medlemmer.

 

Flott kjøreområde selv om det ikke er like stort som det en gang var.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utifra hva jeg kan finne ut av info på sidene dems : https://www.facebook.com/RingerikeOffroadKlubb/ er det Mo Gård som eier området og leier ut dette til Ringerike Offoad. Det virker som at det har vært mye kjøring der utenom fastsatte avtaler som ikke er bra.

 

Kanskje vi kunne sendt en mail til Mo Gård og hørt om det finnes noen løyper i nærområdet det går an å bruke som greenlaning og et gjørmehull eller to. Må ikke være ekstrem offroad, det er det nok andre plasser å gjøre.

 

Hadde vært morro å kunne samles en gang i måneden for dekksparking og juging, for så å søle til bilen litt før man drar hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er et bilde av området.
Det jeg har markert med rødt er mulige plasser man kan stå på. Tror det er relativt tomt der i helgene. Går sikkert fint an å få til en avtale med en av bedriftene om å få stå der.
Det grønne tror jeg er et område med tanksløyper og kjøreområdet til Ringerike Offroad. Her er det kanskje mulig å få til noe.
IKKE KJØR HER UTEN AVTALE MED EIER ELLER ARRANGØR. Da bare ødelegger vi for oss selv....

Helgelandsmoen

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...