Gå til innhold

Hommersåk


Tobba

Anbefalte innlegg

  • Svar 194
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

Mest aktive i denne tråden

Postede bilder

  • 4 uker senere...

DUGNAD!

Vi drar igang en dugnad i kjørefeltet Lørdag 23 februar og kombinert kjøring og dugnad søndag 24 februar.

Det som skal gjøres er å grave ned, borre og støpe stolpesko til gapahuken, og å sage å rydde greiner fra veien opp til kjørefeltet.

Ta med spader, sager, og annet verktøy og møt opp!

Lørdagen møter vi kl 10 på kaien.

Søndagen møter vi kl 13 på kaien som vanlig.

Blir fyr i bålpanna og det blir servert pølser og drikke så gi gjerne en lyd om du kommer så jeg kan handle passe mengde pølse!

Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ja, bare å beklage, men sålenge vi faktisk ikke har sjans om å komme opp til kjørefeltet så er det ikke enkelt å avholde kjøring, var flere som prøvde idag, men i andre svingen var det slutt, hele veien var bare is oppover, tjukk is.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi prøver igjen med ny dugnad lørdag 6 april i håp om at isen har smeltet og det er mulig å komme opp veien! Håper så mange som mulig kommer

Minner også om kjøring søndag 31 mars, det er 1 påskedag så vi satser på påskevær å påskegrilling :D Og at isen er smeltet så vi slipper å grille på gården til grunneieren :D

 

Vil også minne på at det er ikke lov å kjøre opp til kjørefeltet uten at kjøreleder er med eller det er avtalt med en kjøreleder!

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nå nærmer det seg kjøring igjen, har ikke vært og sett enda, men det har jo ikke vært det beste istineværet, så muulig det kan se dårlig ut med neste kjøring også, tenkte jeg skulle "advare" litt hvertfall på forhånd, men skal ta en tur og kikke i neste uke så gir jeg en tilbakemelding på hvordan det ser ut før helga! Fingers crossed!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ser desverre dårlig ut ang søndag, var oppe og kikket idag, kom et stykke lengre en sist, men er enda et godt, og bratt stykke igjen som er dekket av is, så er ikke forsvarlig enda å kjøre, snakket med grunneieren og han fortalte han hadde vært på berging på en nissan på onsdag som skulle opp til masta. Er jo også totalforbud mot å så mye som å tenne en fyrstikk ute nå, så med tanke på brannfare også så ser jeg meg desverre nødt til å avlyse igjen... :wacko:

 

Med tanke på dugnaden som er planlagt lørdag 6 april så kjører vi denne som planlagt, men blir bare skoging av veien oppover slik som sist! Håper mange kan bli med! Er noen meter med vei:)

 

Ha en fortsatt trivelig og fin påske!

Mvh Torbjørn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.


×
×
  • Opprett ny...