Gå til innhold

Flink folk Her?! Problem med RRC 200TDI


Hangaas

Anbefalte innlegg

Vil britpart el pumpa i tanken være en god erstatter da ? Har det i plast tanken og samme type motor ?

 

Er registerreima av nyere dato og er de hjula i registere tighte og fine eller er det slakk der, det kan gjøre at motoren blir slappere om ting er slitt der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bærum, men bettaler gjerne frakt osv, for pumpe og div, om du er intrisert og hjelpe en land rover venn :P

Om jeg poster den i dag så går den nok ikke videre før et stykke ut på mandagen... Biltema pumpe er nok den kjappeste og helt kurant løsning. Bare pass på å få en som suger, enkelte av de MÅ ha fall fra tanken for å virke, les produktbeskrivelsen.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg poster den i dag så går den nok ikke videre før et stykke ut på mandagen... Biltema pumpe er nok den kjappeste og helt kurant løsning. Bare pass på å få en som suger, enkelte av de MÅ ha fall fra tanken for å virke, les produktbeskrivelsen.

hva slags pumpe fra biltema og hvordan instalerer jeg den, med tanke på fødepumpa som er sikkert gåen.?

Har som nødløsning brukt elektrisk pumpe fra Biltema også ;)

hvordan pumpa fra biltema? hvordan instalerer man den, da mye jobb ?

hva slags pumpe fra biltema og hvordan instalerer jeg den, med tanke på fødepumpa som er sikkert gåen.?

hvordan pumpa fra biltema? hvordan instalerer man den, da mye jobb ?

Tusen Takk for svar alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags pumpe fra biltema og hvordan instalerer jeg den, med tanke på fødepumpa som er sikkert gåen.?

hvordan pumpa fra biltema? hvordan instalerer man den, da mye jobb ?

Tusen Takk for svar alle sammen:)

http://www.biltema.no/no/Bil---MC/Bilreservedeler/Motorstyring/Luft--drivstoff/Drivstoffpumpe/Elektrisk-drivstoffpumpe-2000036622/

den sorte som heter 523230 til 349,- for montering i motorrom..

Monteres på drivstoffslangene sånn som den mekaniske er montert.. enkelt

Satte så inn et relee som henter styring fra stoppsolenoiden på Bosch pumpa..tenning på pumpe går... B)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal si hvordan dette går, håper at det er pumpa som var problemet i dette tilfellet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...