Gå til innhold

Undertøysmodell søkes


gautes

Anbefalte innlegg

Jeg har fått denne mailen fra noen venner i DLRK og håper noen kan oppfylle deres ønsker.

(Antar det kommer mange nok dansker til at behovet for tax-free blir dekket en stund fremover..)

 

 

Hej Karin og Gaute

 

Jeg har fået jeres e-mail fra en I kender, Anders Martinsen Regionsleder DLRK Midtjylland Danmark.

 

Vi er et firma i Herning, der meget gerne vil leje en gammel Land-Rover til et fotoshoot i Norge - Kristiansand.

Og i den forbindelse, håber vi – at I evt. kunne være os behjælpelig.

 

Har I mulighed eller kender I en evt. en person eller et firma tæt på Kristiansand, som kunne være interesseret i at udleje en Land-Rover til os, det skal være en gammel en af slagsen.

Vi har brug for den i et par dage i April måned den 10-11. april i Kristiansand.

 

Vi er et firma der hedder Dilling Underwear (ANKY) i Herning, vi bor i Herning og vi skal til Kristiansand og tage nye reklamebilleder, derfor har vi brug for en fin gammel Land-Rover.

Vi sælger undertøj heriblandt uldundertøj til hele familien, I kan se mere om os her: https://www.dilling-underwear.dk/

 

Vi håber meget på at I kan hjælpe os eller har forslag til hvordan vi kommer i kontakt med nogen der kan hjælpe os. ?

 

Vi glæder os til at høre fra jer, gerne her på mail og I kan også ringe til mig på +45 97 12 05 88 eller direkte til vores direktør Morten Dilling Bertelsen på tlf. +45 26 36 57 11

 

Rigtig god onsdag. J

 

 

Med venlig hilsen

Henriette M. Pedersen

 

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg er en god smule begrenset i pcbruk hadde det vært fint om noen kunne legge denne forespørsel på

NLRKs hjemmeside,de vil vite maileetellerannet jeg ikke vet, og på passende sted på Facebok,

hvor jeg ikke er.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, jeg har et par aktuelle seriebiler som kan stilles til rådighet for dette undertøysmerket (måtte først sjekke hjemmesiden deres, da jeg ikke er interessert i "besudling" av seriebilene mine). :)

 

Har selvfølgelig også et visst utvalg av undertøy, men tror ikke noen gidder å fotografere det. Er nok kjedelige saker, kanskje med unntak av sort nettingundertøy i ull, fra Brynje. Det siste har skapt en del humor på skiturer, mv. :blink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samme utfordringen Tor, på mc-turer kjører jeg med "nettingstrømper" under skinnbuksa. Og det skaper alltid en masse kommentarer på turene med mc-kamerater.

 

De kan snakke om dette hele helga, og i uker etterpå.

 

Nei Gaute, skal ikke legge ut noen bilder av dette.

 

Og nå ser jeg for meg noen skikkelig flotte "panserbilder" i tråden her på forumet. Jeg har alltid lurt på den tråden, lurt såpass at jeg har noen artige ideer om denne saken.

 

Synd jeg bor langt fra Kristiansand, kunne tenkt meg en undertøysmodell (kvinnelig sådann) på eller i en av LightWeightene.

 

Ønsker alle en fin kveld

hilsen

Henry Arnfinn :)

Endret av Elvehundre
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TLT sine biler har jo tidligere også vært avbildet på glanset papir i reklameannonser. Definitivt riktige biler til formålet. Ellers så får vi sende hele undertøyslageret til Evje, så kan de boltre seg rundt seriebiler av ymse slag. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da var undertøysmodellen "Rovdyret" tilbake etter utført oppdrag. blush

Produsent og fotograf virket svært fornøyde. Gleder meg til å se bildene.

 

NB det gjelder dansk økologisk ullundertøy, så det er knskje ikke så pikant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare de broderer på en LR på ulla,kjøper vi nok,pikant eller ei.

Undertøy og pysj er vel eneste plaggene jeg ikke har hatt med LR på.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...