Gå til innhold

Camel Trophy - The Last Great Adventure


Ahok

Anbefalte innlegg

Gjerne det, men bildene er på dias og film på tape...

Har ikke utstyr for skanning. Kanskje noen skulle arrangere mimrekveld?

Jeg har også filmer fra tidligere treff som har blitt noen år gamle nå. Tipper den eldre garde vil synes det hadde vært morsomt.....

 

Stilig! Noen glimt du vil dele med oss?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ymse gamle videoer, ikke maskin lenger heller, jeg også som skulle vært redigert og flyttet til DVD.

Må vel være noe for Quistens mimretreff også,det....

PS AreM

De kommentarene husker jeg ikke.MEN jeg har en stygg anelse om innholdet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har satt i gang jr med å finne fram til noe utstyr så får jeg se hva jeg ikke kan noe om ennå.

Edit:

Noen som har ting til å spille videoer over til DVD med?Låne,leie,kjøpe?

Jr hadde spilt over sitt og solgt utstyret.

Endret av gautes
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ha sjekket mener jeg det er ca 150 bilder. Filmen ble ikke all verden da kamera feilet under veis. Sikkert ikke mer enn 20 min redigert hvis jeg finner den. De andre er vel en serie på 5x 45 min. Skal sjekke gjennom loftet ved anledning.

 

Hvor mange bilder og timer film er det snakk om?

Kunne vært artig å få digitalisert det, ja.

 

Forøvrig er mimrekveld en knallidé!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser på løsninger for digitalisering av negativer/dias. Har nemlig en mengde selv som jeg burde fått digitalisert.

På grunn av mengdene vurderer jeg å leie eller kjøpe utstyr selv. En scanner som tar magasin er veldig fristende, 100 bilder i magasin vil da ta ca. 5 timer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meldte meg på en gang og, men fikk til svar at det var slutt på camel trophy.. det skulle startes noe samme dur, men kano og løping var ikke min greie.. Da er ekspedisjoner med Truls mye artigere, vi skulle bare fra Etne camping til sentrum for og kjøpe hamburger... B) Ble pub i Haugesund det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde Truls hatt bedre stedsans og veivalg hadde vi ikke hatt så mye å minnes nå. ;)

Midt oppi de små snarturene før middag som endte med frokost neste dag var det nok en del stygge tanker

om Truls og hans forslag til tidtrøyte. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestilte den 1987-1989-DVD'en frå Duke Marketing før helga. Ventar spent! :)

 

Gled deg!

 

Måtte ta den frem fra bokhylla når denne tråden begynte, og den var like bra som jeg husket den.

1987 er jo spesiell for min del pga RR, men de to andre er like, om ikke mer, spektakulære.

Filmkvaliteten forbedrer seg betraktelig etterhvert i den her samlingen.

 

1987 filmen er ikke den samme som ligger fragmentert på youtube.

 

edit: Det er nesten 3 timer CT du har i vente! :)

Endret av robertsoevik
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Nok et funn på eBay. Klistremerker florerer det av, men disse ser man ikke så ofte.

Hvis noen lurer så er det et skilt som har sittet foran på takgrinda på en CT-bil. Gjør seg vel fint på garasjeveggen eller hundegitteret? :)

 

$(KGrHqNHJBEE8ewrvJE!BPN-bJ(t!w~~60_58.JPG

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...