Gå til innhold

Lys


qcnr

Anbefalte innlegg

Hoved lys har pløtslig bestemt seg for å ta kvelden (dipped beam...).

Har demontert de meste, sjekket sikringer. Målte ikke 12v på kontakten, men innebygd parklys fungerer fortsatt,

og så er det fjernlys som og fortsatt fungerer (main beam...)

Noe peiling om det er reler, eller lignende jeg kan sjekke og hvor de befinner seg på bilen

1999 D2 V8.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en feil jeg har hatt. Altså det er kjørelyset som ikke funker? Men både park lys funker og fjernlys om du holder spaken inne? Fungerer fjernlys om du putter lys spaken i fast fjernlys posisjon?

Skal finne en tråd der jeg hadde samme problem. Det er med stor sannsynlighet hele spaken som må byttes. Altså blinklys spaken der fjernlyset også er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt annet av lys fungerer, til og med tåkelys. Jeg fant en tråd på et annet forum så litt mer leting imorgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat det samme som skjedde meg. Om du har mulighet til å låne en slik bryter av noen og prøver det først kan du ha spart deg for mye tid. Jeg feilsøkte alt annet i bilen da jeg ikke syntes det var logisk at den skulle ha noe med kjørelys og gjøre. Til og med parklys funka på min.

Jeg har en du kan låne i oslo om du kan komme hit...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...