Gå til innhold

John Craddock deler.


Stuerten

Anbefalte innlegg

Enig med resten... vil bare legge til at jeg bruker jc mye og jeg er MEGET fornøyd med dem... fikk sjokk når jeg prøvde paddockspares (udugelig cust. Serv. Og evneveik mtp del identifikasjon). Anbefaler jc.. så langt har jeg alltid fått det jeg bestillte og har de ikke på lager så får du realistiske ventetider opplyst (i min erfaring).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 år senere...

Har lest på flere andre Facebook grupper hvor folk er frustrerte over lange ventetider, ingen svar på mail og telefon og dårlig service. Vurderte å bestille noe fra de men ble betenkt da jeg har sett flere innlegg eller svar på innlegg i det siste. Enkelte hadde ikke hatt  problemer med levering og svar, men mye negativ omtale dessverre.

 

Mange nevner paddocks som et bra alternativ. Har heller ikke hatt problemer med de, Island4x4, eller sp4x4. 

Screenshot_20200825_214008.jpg

Screenshot_20200825_213819_com.facebook.katana.jpg

Screenshot_20200825_213459.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er mest irriterende er bare at de ikke kan gi noe fornuftig svar på tlf heller. Ikke hyggelige å snakke med og det eneste jeg klarer å lure ut av de er, "du hører fra oss så fort vi vet noe mer. 
vurderer å kansellere ordren og kjøpe et annet sted. 

Endret av MS86
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...